Минулого року українцям повернули понад 10 мільйонів гривень за неякісні товари та послуги

22 Лютого 2021, 11:45
629

У 2020 році до Держпродспоживслужби надійшло понад 20,9 тисячі пропозицій, звернень, скарг та заяв від споживачів.

Про це повідомили на Урядовому порталі. 

Найбільша кількість (41,5%) споживачів скаржилися на якість непродовольчих товарів. Також велика кількість звернень (29,5%) стосувалася якості житлово-комунальних послуг. 5,1% споживачів були незадоволені якістю продовольчих товарів.

Минулого року Держпродспоживслужба перевірила безпеку товарів, надання послуг (робіт) на суму понад 72,8 мільйона гривень. Упередили придбання і використання населенням України недоброякісних продовольчих, непродовольчих товарів та послуг (робіт) на суму понад 35,6 мільйона гривень (48,9%). Споживачам повернули 10,2 мільйона гривень за неякісні товари та надані послуги.

«Кожен має право на отримання якісних і безпечних товарів та послуг. Уже зараз ми працюємо над спрощенням процедури захисту прав для споживачів. Мова йде, перш за все, про ефективну комунікацію в digital», – зазначає голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.

Одним із пріоритетів Держпродспоживслужби є захист громадян. З тим, щоб на прилавки і в магазини потрапляла тільки якісна і безпечна продукція. А споживачі отримували лише якісні послуги.

 

Коментар
08/12/2024 Субота
07.12.2024
06.12.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром