ТОП-10 сервісів для ефективного digital-маркетингу. БЛОГ
У період пандемії бізнеси більше уваги приділяють аналізу, щоб грамотно розподіляти бюджет. А допомагають у цьому зручні сервіси.
Про це у блозі на сайті мережі «Наш Край» пише Оксана Грищук, менеджерка департаменту маркетингу мереж «Наш Край» та SPAR.
Вона розповіла про спеціальні сервіси, які допоможуть бізнесу у плануванні. Далі блог подаємо без змін.
Немає планування – немає результату. І маркетинг тут не виняток. Під час дистанційного формату роботи маркетолог озброєний тільки ноутбуком з інтернетом і відповідальністю за продажі.
До того ж, у період пандемії доводиться більше уваги приділяти аналізу, щоб грамотно розподіляти бюджет і домагатися ще кращих результатів. А вирішити це завдання допомагають спеціальні сервіси.
Trello
Це один з найпопулярніших сервісів, який допомагає планувати завдання і проекти. Його інтерфейс створений на основі так званих дощок. Тобто, щоб організувати завдання, потрібно використовувати дошку з картками. Вони розподіляються за різними типами. Класичний варіант – це заплановані, поточні та виконані задачі. Структура самого сервісу теж складається з дощок. Вони розділені на різні списки з картками. Дошки можна створювати для окремих процесів або відділів компанії.
Читайте також: Фуд-тренд, який обов'язково вам сподобається. БЛОГ
TeamViewer
Цей інструмент працює на всіх основних операційних системах. Він дозволяє отримати віддалений доступ до пристрою. За його допомогою можна, наприклад, перебуваючи в іншому місці, підключитися до ноутбука колеги, щоб показати, як працювати з певною програмою. Також сервіс дає можливість проводити онлайн-наради, що теж дуже зручно і актуально.
SendPulse
Цей сервіс спеціально створений для маркетингових розсилок. Він дозволяє робити SMS- і email-розсилки, повідомлення у Viber, Facebook, чат-боти. У нього зручний інтерфейс і велика база інструкцій та шаблонів, які допомагають оперативно створити розсилку для інформування клієнтської бази. До того ж він може сегментувати аудиторію і підбирати релевантний контент під інтереси та переваги ваших підписників. Або ж додавати в тему і тіло листа інформацію про підписників, наприклад, ім’я, прізвище, місто проживання або посаду.
Miro
Цей інструмент підходить для стратегічної роботи. Зокрема, він може допомогти проводити SWOT-аналіз, брейнштормінг, створення ментальних карт і схем із запуску рекламних кампаній. Сервіс являє собою нескінченну дошку для спільної роботи. Вона доповнена великим онлайн-інструментарієм. За її допомогою можна створювати різні схеми, інтелект-карти, збирати відгуки, візуалізувати. А також працювати з командою в одному робочому просторі, перебуваючи при цьому в різних місцях.
Envybox
Це справжній мегасервіс для продажів і маркетингу. Він включає в себе CRM-систему, імітацію черги замовлень на сайті, квіз, спливаючі вікна, онлайн-чат. Шаблонні рішення, а також інтеграції з іншими сервісами (серед них Google Analytics, SendPulse, Google Tag Manager, та інші) можуть допомогти сайту збільшити зростання конверсії.
LeadFeed
Сервіс, що допомагає працювати з повідомленнями і коментарями в Instagram. Зазвичай його використовують для масової розсилки підписникам або автоматичного привітання нових підписників. Також за його допомогою можна зручно працювати з коментарями.
ManyChat
Це конструктор чат-ботів у Facebook Messenger. Серед його головних функцій – розсилки і повноцінне ведення користувачів до етапу продажу, починаючи від їхнього знайомства з брендом. Також у нього є зручний і зрозумілий конструктор автоматичних розсилок. Ще можна створювати ручні розсилки по базі, сегментувати аудиторію і проводити аналітику по розсилках.
Читайте також: П'ять лайфхаків для ритейлерів: як PRIVATE LABELS стають успішними в постковідних реаліях
Chatra
Ефективний онлайн-чат для сайту. У нього хороший дизайн і продуманий інтерфейс, а ще є кілька цікавих додаткових фішок. Одна з них – можливість надіслати користувачеві автоматичне повідомлення на конкретній сторінці. Наприклад, людина зайшла в розділ «Смартфони». Вона отримує повідомлення з фотографією менеджера: «Добрий день! Шукаєте смартфон? Можу сказати, які п’ять моделей замовляють найчастіше, а також, що з цього ми доставимо вже завтра. Цікавить?»
Тайм-трекер: Timely
Цей інструмент чудово підходить, коли потрібна функція для позначки часу роботи. До того ж є можливість встановити автоматичне збереження часу за вказаними сервісів і додатків. Timely об’єднує в одному додатку тайм-трекінг і розклад. А час, який було витрачено на виконання завдань, можна показати у вигляді календаря. Тут є можливість запускати таймер, вручну заповнювати комірки, а також планувати, скільки часу потрібно виділити на конкретний проект. Наприкінці кожного дня можна побачити, скільки часу було витрачено на роботу. До того ж Timely інтегрується з більшістю календарів.
Asana
Сервіс дозволяє вести різні проекти, ставити завдання співробітникам, робити оцінку за часом, коментувати процеси, лайкати завдання, прикріплювати файли з різних файлообмінників або Google диску. До того ж тут є безплатний тариф для команд до 15 співробітників.
Які з цих сервісів ви використовуєте для свого бізнесу?
Як відкрити власний супермаркет, читайте за ПОСИЛАННЯМ.
За матеріалами ресурсу spar.ua.