Бізнес в новій реальності: як франчайзингу пережити пандемію. ЦИТАТНИК

02 Квітня 2021, 18:50
1038

Співзасновник і незмінний керівник Асоціації франчайзингу Андрій Кривонос розповів на West Franch Forum про перспективи 2021 року для франчайзингового бізнесу в новій реальності. 

Андрій Кривонос – співзасновник і незмінний керівник Асоціації франчайзингу (Україна) з 2001 року, куратор проєктів з розвитку франчайзингу - франчайзингове консультування, Каталог франшиз, СемінарЦентр, виставка «Франчайзинг». Як громадський діяч робить все для подальшого розвитку громадянського суспільства та реалізації конституційних прав і свобод громадян, очолюючи Гуманітарний центр, займаючи ряд громадських посад в дорадчих і консультативних органах при органах влади. 

Бізнес.Район зробив підпірку основних тез з виступу спікера на тему «Які франшизи в наш час треба створювати, а які слід купляти: керівництво для франчайзера та франчайзі»:

«Насильницька цифровізація, яка відбулась у 2020 році, – це великий плюс розвитку економіки, і світу і кожної компанії окремо. Ми маємо на це зважати і постійно використовувати. Якби загрозливо це не звучало, але якби не було пандемії, її слід було б вигадати для того, щоб ми призвичаїлись проводити онлайн-форуми та перейти на дистанційний режим задля продуктивнішої роботи та економії часу» 

«Доставки працюють не так, як ми бажаємо. Те, що бізнес ідеалізував собі стосовно доставок до моменту пандемії, виявилось по-іншому. Наприклад, якщо ви замовляєте собі їжу, вірогідність того, що вам привезуть правильний салат, не розсипаний по всій торбі, чи піцу, яку не перевернули в процесі доставки, дуже низька. Крім того, доставки не компенсували тих збитків, які отримали в більшості випадків ресторатори за рахунок зменшення кількості відвідувачів у залі. Плюс складна реалізація»

«Від того, що ми знаходимось у закритих приміщення наше звичайне споживання товарів суттєво змінилось. Наприклад, ринок косметики суттєво стряхнуло від того, що частина людей просто сидить вдома». 

«Приклади 2020 року показують, що зросли ті компанії, які були завчасно готові до такого розвитку подій. Зрозуміло, повністю бути готовими до такого розвитку ніхто не був, але водночас зросли ті, в кого були абсолютно підготовлені внутрішні бізнес-процеси. Наприклад, той хто робив достатку завчасно». 

«Франчайзингові мережі більш ефективно приготувались до складнощів минулого року. Вони спокійніше пережили проблеми за рахунок більшої концентрації зусиль на подальший розвиток». 

«Тепер масштабування – це будь-яке кардинальне збільшення бізнесу в будь-якому напрямку (будь-який різкий приріст грошей)». 

«Х ріст важливіший та страшніший, ніж процентний, проте єдиний, який дає результат»

«На початках важлива концентрація на самому продукті. Згадуйте фільм The Founder ("Засновник"). 80% продажів Макдональдса побудовано було на трьох базових продуктах. Все інше – забаганки і цікавинки для того, щоб залучити нових покупців, але основний  продукт має бути точно визначений»

«Потенційні франчайзі: купуйте трендове, яке відповідає вашим цінностям та зрозуміле вам».

«Рахуйте гроші: скільки у вас є, скільки потрібно, скільки треба вкласти з франчайзером, скільки будете вилучати свою інвестицію, скільки потім будете заробляти, тобто рахуйте з усіх сторін і, будь ласка, уважно читайте матеріали, які подає франчайзер. На жаль, новачки на франчайзинговому ринку навіть в своїх презентаціях подають інформацію, яку математично перевірити не можна. Тому важно перераховуйте цифри, які ви отримаєте». 

«Вцілому франчайзинг є правильним використанням саме потенціалу внутрішніх інвесторів. Тобто, якщо держава на сьогодні говорить про залучення інвесторів з-за кордону, то за рахунок франчайзингу ми можемо залучати суму еквівалентну тій, яку мріють залучити з-за кордону». 

Читайте також: Ефект франчайзингу: у Луцьку стартував West Franch Forum

Коментар
29/02/2024 Четвер
29.02.2024