Перереєстрація громадян, або як сарненцям уникнути зняття з квартирної черги

26 Жовтня 2021, 10:05
Квартирний облік 1268
Квартирний облік

У Сарнах проводять перереєстрацію громадян, котрі перебувають на квартирному обліку.

Щоб уникнути зняття з черги, потрібно вчасно пройти перереєстрації. Про це інформує журналістка Район.Сарни.

У зв’язку з необхідністю ведення Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов, виконавчі комітети місцевих рад, щороку, в період з 1 жовтня по 31 грудня, проводять перереєстрацію громадян, котрі перебувають на квартирному обліку, в ході якої перевіряються їх облікові дані. Виявлені зміни вносяться до облікових справ громадян і книгу обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання житлових приміщень. Зміни з питань, що належать до компетенції виконавчого комітету місцевої ради, проводяться після прийняття рішень цими органами.

Сарненська міська рада проводить перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку та зареєстровані в Сарнах, до 31 грудня.

Особам, які перебувають на квартирному обліку в старостинських округах Сарненської міської територіальної громади з питань перереєстрації необхідно звернутись до старости старостинського округу, по місцю перебування на квартирному обліку, до 31 грудня.

Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації, стануть основою для формування позачергової, першочергової та загальної квартирних черг та будуть сприяти прозорому обліку таких громадян.

Перереєстрація здійснюється на підставі наданих громадянами документів, а саме:

  • 1) копії паспорта громадянина України;
  • 2) копії ідентифікаційного номера;
  • 3) довідки  про реєстрацію місця проживання особи  на кожного члена сім’ї (за формою Додаток 13 до Правил реєстрації  місця проживання);
  • 4) документів про наявність пільг (за наявності);
  • 5) копії свідоцтва про шлюб;
  • 6) копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей, копії їхніх ідентифікаційних номерів;
  • 7) копії домової книги за місцем реєстрації/проживання заявника та членів сім’ї;
  • 8) копії договору найму/піднайму житлового приміщення за місцем проживання заявника та членів сім’ї (за наявності);
  • 9) копії правовстановлюючого документа та копії технічного паспорта на житлове приміщення, що перебуває у власності чи користуванні у заявника та членів сім’ї або Інформації з державного реєстру прав на нерухоме майно;
  • 10) заяви про внесення змін в облікові дані (у разі наявності підстав).

Прийом документів громадян, які зареєстровані в Сарнах, проводиться щодня – понеділок – четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8.00 до 15:45 в приміщенні Сарненської міської ради, що на вулиці Широка, 31, кабінет 401 (юридичний відділ).

А прийняття документів громадян, які зареєстровані на території старостинських округів Сарненської міської територіальної громади, проводиться старостою відповідного старостинського округу (крім вихідних та святкових днів):

Громадяни, які не поновлять документи у  встановлений термін, вважатимуться такими, що не потребують поліпшення житлових умов, а отже, будуть зняті з квартирної черги.

Читайте також: В місті на Сарненщині не буде державного нотаріуса

Коментар
13/12/2024 П'ятниця
13.12.2024
12.12.2024