У Нововолинську обрали новий туристичний логотип
У Нововолинську серед десяти варіантів обрали новий туристичний логотип міста.
Подія відбулася 4 жовтня. Про це пишуть на сторінці Нововолинської міської ради.
Днями організаційний комітет підбив підсумки відкритого творчого конкурсу на визначення найкращого туристичного логотипа.
Кандидати подали десять графічних робіт. У своїх дизайнах автори мали можливість довільно обирати стиль логотипа, кольори, шрифтові рішення.
Основне завдання – передати унікальність міста і потенційно, на основі логотипу, розробити повну айдентику Нововолинська.
Проаналізувавши конкурсні роботи, організаційний комітет виділив кілька спільних ідей в авторів логотипів – графічні елементи суцвіття каштана, терикони, чорний та зелені кольори.
У інтернет-опитуванні аудиторія також віддала найбільше голосів варіантам з каштанами.
Члени оргкомітету врахували результати інтернет-опитування та проголосували за дизайнерське рішення туристичного логотипа Нововолинська від компанії Bloom Büro. Їхній варіант поєднує класичні елементи герба Нововолинська, інтерпретовані у стрілку – символ руху вперед.
Коли міський голова підпише відповідне розпорядження, логотип будуть використовувати у сувенірній продукції міста. Також у компанії Bloom Büro розроблять символіку для об’єктів інфраструктури, громадського транспорту, малих архітектурних форм міста.
Варто зауважити, що туристичний логотип не замінює герб Нововолинська.
Офіційна символіка міста залишається без змін.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром