Бренд Музею Корсаків: відбувся фінал чемпіонату серед креативних команд

24 Грудня 2021, 17:36
РМВА Marketing challenge 791
РМВА Marketing challenge
У Луцьку провели фінал РМВА Marketing challenge «МСУМК як драйвер розвитку сучасного мистецтва України».
 
Музей Сучасного Українського Мистецтва Корсаків ми та PMBA Бізнес-Академія організували онлайн-чемпіонат РМВА Marketing Challenge, який тривав з 17 листопада до 22 грудня 2021 року. Завершення проєкту відбулося 23 листопада. Журналісти Район.Культура дізналися про це від організаторів.
 
Метою чемпіонату було бажання об’єднати талановиту молодь, студентів та професіоналів-маркетологів задля популяризації, просування сучасного українського мистецтва через просування бренду Музею Корсаків.
 
Десятки команд із різних міст України, з різних сфер вирішували цікавий кейс. У фінал вийшли 5 команд, які у форматі Demo Day 23 грудня презентували свої проєкти (в zoom) перед експертним журі Чемпіонату. Це було три години справжнього змагання: ідей, досліджень, проєктів.
Потужною й була команда експертного журі: Віктор Корсак, Роман Корсак, Петро Кульпач, Тетяна Репницька, Ірина Мордик, Олександр Дідицький і вся команда маркетологів компанії VolWest Group.
 
Переможцями стали:
 
1 місце – капітанка Кротова Ірина, місто Київ, команда агенції «plusone social impact» (Лушик Юлія, Белау Влада, Лунько Анна).
2 місце – капітан Авраменко Дмитро, місто Луцьк, Волинський національний університет імені Лесі Українки (Назарчук Марія, Гриценя Каріна, Ковалюк Ольга, Косінська Ольга).
3 місце – капітанка Чумак Євгенія, місто Івано-Франківськ, команда Прикарпатського національного університету імені В. Стефаника (Фадєєва Марта, Довбенко Юлія, Дячук Юлія, Стасюк Софія, Струк Діана, Благун Іван).
 
Також, спонтанно виникла ідея ввести нову нагороду та номінацію «Унікальність пропозиції». Її отримав Ткачук Андрій, місто Луцьк, команда Волинської обласної державної адміністрації, де працювали в проєкті Чемпіонату разом із Токарчук Наталією.
 
Усі учасники РМВА Marketing Challenge отримають подарунки і сертифікати від організаторів та партнерів. Призовий фонд командам-переможцям: 1 місце – 15 тисяч гривень та річний абонемент на відвідування МСУМК кожному члену команди; 2 місце – 10 тисяч гривень; 3 місце – 5 тисяч гривень.
 
Проєкт «МСУМК як драйвер розвитку сучасного мистецтва України» побудований за принципом win-win – тобто у ньому немає переможців та переможених, а є спільна робота на результат і отримання унікального досвіду.
 
Макети для РМВА Marketing Challenge робила художниця зі Львова – Henyk.
 

Коментар
20/04/2024 П'ятниця
19.04.2024