У Ратнівському ЦНАПі надали понад 25 тисяч послуг у 2021 році

09 Січня 2022, 12:21
У Ратнівському ЦНАПі надали понад 25 тисяч послуг у 2021 році 445
У Ратнівському ЦНАПі надали понад 25 тисяч послуг у 2021 році

У Центрі надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради провели 23,5 тисячі консультацій та надали 25,3 тисячі послуг для ратнівчан.

Про це йдеться у звіті Ратнівського селищного голови Віталія Бірука за 2021 рік.

Послуги, які надаються через Центр розширено шляхом укладання угод про співпрацю з Управлінням соціального захисту населення Ковельської райдержадміністрації, Головним управлінням державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області, Головним управлінням Держпродспоживслужби у Волинській області, Головним управлінням Держгеокадастру у Волинській області.

Відділ ЦНАП підключений та працює в програмному комплексі «Реєстр територіальних громад» та з програмним комплексом «Соціальна громада», який дозволяє опрацьовувати документи в електронному вигляді, що є обов’язковим для територіальних громад. Електронні копії документів, прийняті через «Соціальну громаду», одразу потрапляють до управління соціального захисту населення.

Проводиться робота з впровадження та наповнення інформаційного комплексу «Вулик». В старостинських округах ведеться робота в програмно-інформаційному забезпеченні «Погосподарський облік» та постійне оперативне резервне копіювання даних.

Розуміючи потребу громадян в адміністративних послугах навіть в умовах карантину Центр продовжує працювати з максимальною дезінфекцією та з дотриманням усіх можливих антивірусних процедур.

Протягом 2021 року в Центрі надали:

  • 25 356 послуг
  • 235 92 консультацій надано адміністраторами Центру (особистих, телефоном, електронною поштою).

Найчастіше консультування ведеться з питань надання соціальних послуг, реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, реєстрації нерухомого майна (земельних ділянок, квартир, будинків);

Відповідальною особою відділу землекористування, кадастру та екологічної безпеки видано 161 витяг з ДЗК, в громаду надійшло 18,4 тисячі гривень. Працівники Центру контролюють терміни розгляду справ та надання результатів розгляду. 

Усі послуги надані вчасно, без порушень, це пояснюється насамперед тим, що суб’єкти надання адмінпослуг мають більше часу на опрацювання пакету документів, оскільки не здійснюють зустріч громадян з відповідних питань.

У звітному періоді за платні послуги державних реєстраторів (з яких стягується адміністративний збір) до місцевого бюджету селищної ради надійшло коштів на суму 563,2 тисячі гривень.

Найбільшим попитом серед населення нашої громади у 2021 році користувались послуги:

  • соціального характеру 3 504 послуги,
  • з реєстрації (зняття) місця проживання особи - 993 послуги,
  • державної реєстрації речових прав та реєстрації бізнесу - 5 312 послуг,
  • видачі відомостей з Державного земельного кадастру – 725 послуг,
  • видача довідок різного характеру та інші послуги – 14 822.

У березні 2021 року прийняли рішення про створення семи віддалених робочих місць Центру надання адміністративних послуг у селах: Здомишель, Жиричі, Прохід, Гірники, Млинове, Кортеліси, Височне.

Завдяки такій системі надання адміністративних послуг жителі віддалених сіл мають можливість отримати консультації та розв'язувати питання соціального характеру, питання реєстрації місця проживання, деякі питання з надання нотаріальних послуг, не відвідуючи управління соціального захисту населення, інші установи та організації, які розміщені в смт Ратне.

• 13 599 послуг надано через віддалені робочі місця адміністраторів.

З квітня 2021 року більшість державних соціальних допомог надаються через програмний комплекс «Соціальна громада».

В Соціальну громаду з початку року адміністратор смт Ратне прийняв 1 360 заяв, села Жиричі - 367, села Прохід - 323, села Кортеліси – 172, села Млинове – 184, села Здомишель - 231, села Височне – 121, села Гірники - 746 заяв. Всього в соцгромаду внесено 3 504 послуги.

Робота в Центрі спрямована на однаково рівне поважне ставлення до всіх суб'єктів звернення. Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування.

Для отримання оцінки якості надання послуг і побажань про впровадження нових послуг в ЦНАП на кожному робочому місці адміністраторів розміщені QR коди, що дає можливість заявникам оцінити рівень обслуговування в Центрі.

Читайте також: Ратнівському селищному голові встановили умови оплати праці

 

Коментар
23/04/2024 Вівторок
23.04.2024