Не працює Київстар: користувачі скаржаться на проблеми зі зв'язком. ОНОВЛЕНО

03 Лютого 2022, 09:50
Київстар 88863
Київстар

В мобільного оператора зв’язку «Київстар» стався збій.

У четвер зранку, 3 лютого, користувачі скаржаться, що не можуть здійснити дзвінки й перевірити стан рахунків. Натомість мобільний інтернет працює. Про це повідомляє Бізнес.Район.

«Проблема підключення чи недійсний код ММІ», – таку відповідь отримують на запит перевірки стану рахунку.

Користувачі зазначають, що на рахунку кошти є, але коли намагаються подзвонити, то отримують відповідь: недостатньо коштів для здійснення дзвінка.

«Я не могла перевірити стан рахунку, і чи зарахували суму (продовжили пакет послуг). Потім все перевірила, все окей, але все одно казало, що недостатньо коштів. А згодом почало дзвонити через раз», – каже користувачка Софія.

«Через мобільний додаток «нема зв'язку з сервером», подзвонити не дає «недостатньо коштів», хоча 1 числа зняло плату і все ок було, вайфай від Київстар працює з перебоями», – ділиться Анастасія.

Також скаржаться, що не працює гаряча лінія мобільного оператора.

До слова, в деяких користувачів після перезавантаження телефонів усе запрацювало.

Станом на 9:30 на сайті «Київстару» немає жодного офіційного повідомлення про збій. Окрім того, о 10:00 на сайт не вдається зайти.

Схожі проблеми уже виникали в оператора у вересні минулого року. Тоді користувачі не могли телефонувати та виконувати інші операції близько години. У «Київстарі» цю проблему назвали локальною, буцімто вона стосувалася лише міста Львова.

На сторінці Київстару опублікували офіційну заяву о 10:30.

«Шановні абоненти, сьогодні у частини клієнтів передплати могли спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі Київстар та 466. 

Ми перепрошуємо за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс.

Приблизно з 10:30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює.

Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично.

На ваші питання ми відповідатимемо в особистих повідомленнях спільноти Київстар в соціальних мережах почергово. Просимо вибачення за очікування. Ми обов’язково надамо відповідь кожному», – написали на офіційній сторінці мобільного оператора. 

 Користувачі почали скаржитися на збій орієнтовно з 9:00.

Станом на ранок 4 лютого користувачам Київстару надіслали вибачення за труднощі зі зв'язком. Декотрим навіть уже нарахували компенсацію: 3000 МБ для інтернету.

 

Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024