Чому ПриватБанк змінює паролі клієнтам: пояснення

09 Лютого 2022, 12:32
Зміна паролю 20780
Зміна паролю

Користувачам ПриватБанку почали приходити повідомлення про зміну пін-коду на картці.

Про це інформує Бізнес.Район.

Люди не розуміють, чому банк змінює їхні паролі. Про це вони пишуть у соціальних мережах. Нагадаємо, у червні 2018 року ПриватБанк запустив систему безпечної зміни ПІН-коду картки онлайн. Про це повідомляли в банку.

ПриватБанк запустив нову технологію захисту своїх клієнтів від карткового шахрайства за допомогою технології безпечної зміни ПІН-коду картки в режимі онлайн. Як повідомили в банку, нова система дозволить у разі підозри на скімінг або виявлення інших загроз шахрайства з використанням банківських карток не блокувати картки клієнта, а миттєво змінювати ПІН-код.

«Якщо раніше наша антифрод-система фіксувала загрозу скімінгу, тобто шахрайського копіювання даних карток через банкомат зі скімінговими накладками, то банк миттєво блокував картку клієнта та пропонував її перевипустити, – зазначає керівник напрямку Antifraud ПриватБанку Олександр Соколовський. – Це дозволяло захистити кошти клієнтів, але було не дуже зручно і навіть проблематично, якщо карткою користувалися, наприклад, за кордоном. Нова технологія убезпечить клієнтів ПриватБанку без блокування карток і фактично зробить скімінг безглуздим і даремним».

Як зазначають у банку, зміна ПІН-коду картки в разі загрози скімінгу унеможливить використання даних картки шахраями.

Клієнти отримають повідомлення про зміну ПІН-коду через SMS і зможуть надалі безпечно використовувати картки без їх перевипуску.

Читайте також: Шахрайський фейк про «масові збої» терміналів ПриватБанку розповсюдили у соцмережах

 

Коментар
29/03/2024 Четвер
28.03.2024