Тепер клієнти зможуть дзвонити до ПриватБанку безпосередньо з Приват24

13 Липня 2022, 14:00
Приват24 3061
Приват24

ПриватБанк запровадив можливість спілкуватися з банком через інтернет та мобільний застосунок Приват24.

Про це інформує пресслужба банку.

«Багато українців стикаються з проблемою дзвінка з-за кордону чи з інших причин не мають доступу до мобільного звʼязку вітчизняних операторів. ПриватБанк запровадив проривну технологію розробки власних ІТ фахівців, за допомогою якої клієнти можуть спілкуватися з банком через інтернет та мобільний застосунок Приват24», – йдеться в повідомленні.

Бета версія такої унікальної інновації вже доступна всім користувачам мобільного Приват24 (iOs та Android) – потрібно лише оновити застосунок до останньої версії. Дзвінки до банку через застосунок безкоштовні та працюють за наявності мобільного інтернет чи Wi-Fi.

Важливо, що такий спосіб спілкування з банком є безпечним, оскільки дзвінок захищений логіном і паролем від Приват24.

«Через війну мільйони українців змушені шукати прихисток за кордоном, а в деяких регіонах України поки що відсутній український мобільний зв'язок, тому саме зараз ми впровадили цю унікальну технологію, щоб наші клієнти були на зв'язку з банком за будь-яких умов, – говорить керівниця напрямку «Омніканальний контактний центр» ПриватБанку Оксана Аношечкіна.

За її словами, команда фахівців контактного центру та розробників банку працювала над такою важливою для клієнтів інновацією більше двох років, щоб зробити комунікацію з банком ще доступнішою та простішою. 

Щоб подзвонити до ПриватБанку із застосунку, треба увійти до мобільного Приват24 із своїм логіном та паролем, перейти в «Профіль клієнта» – «Служба підтримки» – «Дзвінок через Приват24» (або «Дзвінок у підтримку» для Android).

Зараз сервіс працює у тестовому режимі, щоб перевірити всі його можливості та зробити технологію ще більш зручною та досконалою.

 

Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024
27.03.2024