В Україні стартувала кампанія із захисту прав споживачів кредитних послуг «Знай свої права: кредити»

26 Липня 2022, 16:47
Кампанія «Знай свої права: кредити» 1712
Кампанія «Знай свої права: кредити»

Всеукраїнська інформаційна кампанія із захисту прав споживачів фінансових послуг «Знай свої права: кредити», яку проводить Національний банк України, стартувала 26 липня.

Про це інформує пресслужба НБУ.

Вона стане продовженням першої подібної кампанії, яку Нацбанк проводив у 2021 році, і триватиме у липні – жовтні 2022 року в усіх регіонах України.

Ключове завдання та мета кампанії – захист прав позичальників та поліпшення знань споживачів про кредитні послуги. Важливим напрямом кампанії стане роз’яснення населенню таких питань: на що звертати увагу під час оформлення кредиту, що таке  кредитні канікули та реструктуризація, які їхні умови та порядок оформлення.

Також Національний банк разом із партнерами розповість, як перевірити кредитну історію та що робити в разі порушення кредитором чи  колектором вимог до етичної поведінки під час взаємодії зі споживачем.

Поліпшення знань та навичок у сфері кредитних послуг допоможе українцям краще зрозуміти свої права як позичальників та ухвалювати зважені фінансові рішення. 

«Ми впевнені, що поінформовані споживачі кредитних послуг – більш захищені від фінансових ризиків. Вони краще розуміються у фінансових послугах, приймають усвідомлені фінансові рішення і можуть виваженіше розпоряджатися грошима.

Як наслідок, їхнє матеріальне становище буде покращуватися, а це сприятиме зростанню добробуту нашої країни. Саме тому для Національного банку є важливим питання обізнаності споживачів в умовах надання кредитних послуг», – прокоментував заступник голови Національного банку України Ярослав Матузка.

Він додав, що під час війни кредитування має свої особливості. З одного боку, знизився апетит банків до ризику, з іншого – зменшився кредитний попит населення. Для відновлення роздрібного кредитування, яке сприяє підвищенню споживання, а відповідно й розвитку економіки, потрібно, щоб споживачі кредитних послуг чітко усвідомлювали свої права та зобов'язання перед фінансовою установою та були здатні обслуговувати кредити навіть у разі непередбачуваних ситуацій.

Начальниця Управління захисту прав споживачів фінансових послуг НБУ Ольга Лобайчук зазначила, що споживачі завжди повинні відповідально приймати рішення щодо укладення договору кредитування, а кредитори прозоро та якісно доносити інформацію про повну вартість та умови послуги.

У межах кампанії Нацбанк запускає спеціальну вебсторінку (лендинг) «Знай свої права: кредити» з детальною інформацією про кредитні послуги. 

Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024