В Україні запустили маркетплейс для підтримки експорту та популяризації українських товарів
В Україні запустили маркетплейс Made with bravery – електронний майданчик, на якому продаються вітчизняні товари. Мета цього проєкту – об’єднати у співтовариство українських виробників, популяризувати українське за кордоном та сприяти експорту українських товарів.
Про це написав у Twitter президент Володимир Зеленський, передає Національний Промисловий Портал.
«Ми запускаємо офіційний маркетплейс України @MadeWithBravery, щоб презентувати наших виробників світу. Сильних та креативних. 5% від вартості товару прямує United24. Тому кожна покупка — це цеглинка, яка допоможе відбудувати Україну», — написав Зеленський.
Маркетплейс Made with bravery допомагатиме розвитку українського бізнесу та відновленню України.
При цьому, на маркетплейсі представлені речі різних категорій для різного віку та статі: одяг, взуття, аксесуари, товари для дому. А також доступні їжа та напої, які мають тривалий термін придатності та які можна доставляти.
Продавати свої товари можуть українські виробники, які відповідають певним вимогам (їх перевіряють під час реєстрації):
- бренд повинен мати репутацію виробника/продавця товарів найвищої якості;
- представник бренду повинен володіти англійською;
- у пріоритеті – виробники унікальних, автентичних речей тощо.
5% від вартості кожного придбаного товару маркетплейс передає фандрейзингову платформу United24.
Made with bravery доставляє замовлення до багатьох країн світу: США, Японії, Швеції, Франції та інших.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром