В Україні запустили маркетплейс для підтримки експорту та популяризації українських товарів

24 Вересня 2022, 09:50
В Україні запустили маркетплейс Made with bravery 481
В Україні запустили маркетплейс Made with bravery

В Україні запустили маркетплейс Made with bravery – електронний майданчик, на якому продаються вітчизняні товари. Мета цього проєкту – об’єднати у співтовариство українських виробників, популяризувати українське за кордоном та сприяти експорту українських товарів.

Про це написав у Twitter президент Володимир Зеленський, передає Національний Промисловий Портал.

«Ми запускаємо офіційний маркетплейс України @MadeWithBravery, щоб презентувати наших виробників світу. Сильних та креативних. 5% від вартості товару прямує United24. Тому кожна покупка — це цеглинка, яка допоможе відбудувати Україну», — написав Зеленський.

Маркетплейс Made with bravery допомагатиме розвитку українського бізнесу та відновленню України.

При цьому, на маркетплейсі представлені речі різних категорій для різного віку та статі: одяг, взуття, аксесуари, товари для дому. А також доступні їжа та напої, які мають тривалий термін придатності та які можна доставляти.

Продавати свої товари можуть українські виробники, які відповідають певним вимогам (їх перевіряють під час реєстрації):

  • бренд повинен мати репутацію виробника/продавця товарів найвищої якості;
  • представник бренду повинен володіти англійською;
  • у пріоритеті – виробники унікальних, автентичних речей тощо.

5% від вартості кожного придбаного товару маркетплейс передає фандрейзингову платформу United24.

Made with bravery доставляє замовлення до багатьох країн світу: США, Японії, Швеції, Франції та інших.

Коментар
29/02/2024 Четвер
29.02.2024