Історія Puma: як з'явилася назва бренду?

03 Жовтня 2022, 12:20
«Puma» Реклама 976
«Puma»

«Puma» — виробник спортивних товарів, заснований у 1948 році. Це великий бренд із колекцією професійного екіпірування, сильною концептуальною лінійкою та характером хижої кішки. А кросівки «Puma» по праву вважаються еталоном у світі спортивного взуття. Про те, як з'явилася назва торгової марки та логотип компанії, розповімо.

Історія появлення бренду «Пума»

Засновник «Puma», Рудольф Дасслер, народився навесні 1898 року в небагатій сім'ї взуттєвого майстра та прачки. У 1920 році його батьки зважилися на авантюру та відкрили власний взуттєвий цех. Крістофер Дасслер (батько сімейства), Адольф (молодший брат) займалися виробленням матеріалів, а мати і сестри робили викрійки — фабрика випускала спальні тапочки та конструктивно прості тенісні туфлі. Рудольф поринув у сімейний бізнес у 1923 році.

Варто відзначити, що фабрика Дасслер постійно розвивалася. Тут були винайдені футбольні бутси зі змінними шипами, створювалося екіпірування для олімпійських спортсменів Німеччини. У 1926 році було розгорнуто новий виробничий цех, найнято додатковий персонал. Справи йшли добре, і 1938 року компанія відкрила другу фабрику. Але після смерті батька та Другої світової війни, на полях якої брав участь Рудольф, брати вирішили розділити бізнес. Кожному дісталося по одній фабриці. Поділивши підприємство, брати дали зарок не використати символіку Gebrüder Dassler Sportschuhfabrik. Саме під цією торговою маркою працювала взуттєва мануфактура Дасслер.

Заводи братів Дасслер розділяла ріка Аурах. Бізнес Рудольфа знаходився на її південному березі. В 1948 Рудольф Дасслер зареєстрував компанію Sportschuhfabrik Rudolf Dassler і торговий знак «Ruda» - скорочення власного імені та прізвища. Незабаром назву замінили на «Puma», тоді з'явився і перший логотип з кішкою. Існує дві версії, чому це сталося. Перша свідчить, що Рудольф хотів надати продукції максимально спортивний характер, тому й використав нову назву та логотип — швидкого представника сімейства котячих. Друге пояснення — таке прізвисько в юності було у самого Рудольфа через велику кількість любовних пригод. І чоловік вирішив у такий спосіб увічнити своє ім'я.

На завершення варто зазначити, що брати Дасслери до самої смерті не спілкувалися один з одним у побуті, а зустрічалися лише у судах у рамках численних претензій та позовів. А ще «Адідас» і «Пума» стали головними конкурентами у сегменті спортивних товарів. І це протистояння дозволило обом компаніям відірватися від конкурентів, перетворитися на двох найкращих виробників товарів і екіпіровки для спорту у світі.

Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024
27.03.2024