Найбільші українські ритейлери скорочують використання електрики

13 Жовтня 2022, 10:25
Економія електроенергії 386
Економія електроенергії

Найбільші українські ритейлери скорочують використання електрики, щоб зменшити навантаження на енергетичну інфраструктуру.

Про це пише Forbes Україна.

Так, власник мережі АЛЛО Дмитро Деревицький оголосив, що ритейлер для заощадження енергії відключить у магазинах усі девайси з високим рівнем споживання електрики.

"Насамперед це вивіски й телевізори у близько 270 торговельних точок АЛЛО по всій країні", - йдеться у повідомленні.

"Якщо побачите недостатньо освітлені магазини АЛЛО, не дивуйтесь - вони відчинені, просто зараз в режимі економії світла. Як тільки ситуація нормалізується, ми повернемось до звичайного режиму роботи", - сказав Деревицький.

Мережа COMFY з 11 жовтня вимкнула в усіх магазинах мережі телевізори, рекламні екрани й вивіски, розповіла Forbes директорка з маркетингу ритейлера Марія Назаренко.

«Епіцентр» зменшив на 30% споживання електрики.

Так, компанія менш яскраво підсвітлює фасади і повністю відключила LED-екрани на фасадах торговельних центрів - загалом у мережі працюють 73 торгові обʼєкти.

"Найбільший продуктовий ритейлер країни АТБ відмовляється від підсвічування вивісок, бордів, сіті-лайтів, стел на фасадах магазинів. Також компанія не освітлюватиме прилеглу територію. Крім цього, АТБ вимкне освітлення полиць та боксів у торговельних залах", - пише Forbes.

Коментар
14/02/2025 П'ятниця
14.02.2025
13.02.2025