Діяльність Луцького ЦНАПу у цифрах: скільки встигли зробити за 2022 рік

18 Січня 2023, 18:00
ЦНАП міста Луцька 832
ЦНАП міста Луцька

Директорка департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як розповіла про роботу установи у 2022 році.

Основною метою діяльності ЦНАПу є забезпечення сервісного надання адміністративних послуг замовникам. Департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради у 2022 році працював над підвищенням якості надання публічних послуг. Про це йдеться на сайті міськради.

Повномасштабна війна вплинула на усі сфери життя, в тому числі і на надання адміністративних послуг. Виникла тимчасова втрата більшості послуг, які надавалися у ЦНАП. Після поступового відновлення роботи державних реєстрів адміністратори та державні реєстратори почали активно впроваджувати в своїй роботі сучасні онлайн-форми надання адмінпослуг. 

Загальна кількість послуг, що на сьогодні надаються у ЦНАП, становить 528. А кількість наданих послуг станом на 1 січня 2023 року нараховує 120 210.

Фронт-офіс ЦНАП – це частина команди підтримки Дія. На сьогодні з метою підвищення цифрової грамотності населення у ЦНАП:

  • створили місце для самообслуговування, де кожен відвідувач може за допомогою адміністратора навчитися отримувати послуги на Єдиному порталі державних послуг Дія;
  • встановили сканери QR та штрих кодів з мобільного застосунку Дія для зчитування, верифікації та шерінгу документів;
  • створили можливість попереднього електронного запису на послуги ЦНАП у мобільному додатку PQService (на період воєнного стану не функціонує);
  • забезпечили можливість подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації через портал Дія.

У серпні 2022 року розпорядженням міського голови затверджено Положення про відділ оформлення актів цивільного стану департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради. На цю мить відділом надаються сім послуг щодо реєстрації актів цивільного стану, відповідно зареєстровано та видано:

  • 145 свідоцтв про шлюб (реєстрація проводилася у місячний термін);
  • 107 свідоцтв про шлюб у скорочені терміни «Шлюб за добу»;
  • 167 свідоцтв про смерть;
  • 45 свідоцтв про народження.

За звітний період відділ оформлення біометричних документів департаменту надав 6322 послуги щодо оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки та 13, 7 тисяч послуг з оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон. Таку ж кількість документів видали протягом року. Адміністратори оформили 266 запитів щодо надання інформації про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання особи з метою відновлення втраченого паспорта громадянина України особам, у яких відсутні будь-які документи, що посвідчують особу. Таким чином, для громадян Луцької міської територіальної громади відпала потреба у попередньому замовлені довідки/витягу щодо реєстрації місця проживання, оскільки адміністратори відділу формують її самостійно при наданні послуг щодо оформлення паспорта громадянина України та громадянина України для виїзду за кордон.

Читайте такожУкраїнські паспорти залишаться чинними після закінчення терміну дії

Протягом 2022 року відділ оформлення транспортних засобів та посвідчень водія зареєстрував 29 автомобілів, 37 двоколісних механічних транспортних засобів, 16 транспортних засобів, призначених для руху в з'єднанні з іншим транспортним засобом (причіп) та видав 550 посвідчень водія, а також надав 250 консультацій.

До міського бюджету за надання адміністративних послуг надійшло понад 27 мільйонів гривень (сплата адміністративного збору), причому лише 16 відсотків від загальної чисельності усіх послуг є платними.

Впровадження електронних сервісів в роботу ЦНАП залишається одним із пріоритетних напрямків системи надання адміністративних послуг. Мешканці всієї Луцької міської територіальної громади та і всієї України можуть замовити все більше послуг онлайн без відвідування ЦНАП. Відвідувачі мають можливість ознайомитись з інформаційними картками адмінпослуг на офіційному сайті Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку.

Як зазначають на сайті, основне завдання Департаменту ЦНАП – дотримання чинного законодавства в частині надання адміністративних послуг, розширення переліку та підвищення якості послуг, скорочення термінів їх надання, розширення точок доступу до адмінпослуг та розбудови мережі ЦНАП.

Читайте також: Луцький ЦНАП повідомив про подорожчання виготовлення термінових документів

 

Коментар
24/04/2024 Середа
24.04.2024
23.04.2024