Ужгородська міська рада продовжує співпрацю з програмою «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП»

22 Січня 2023, 13:08
Дискусія 499
Дискусія

Днями відбулась перша стратегічна сесія щодо концепції розвитку сайту туристичної дестинації, що  реалізується в межах програми міжнародної  співпраці «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП (малі та середні підприємства)» за співфінансування Європейського Союзу та уряду Німеччини і підтримки німецької федеральної компанії Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Співпраця націлена на реалізацію заходів, спрямованих на покращення умов ведення бізнесу та підтримку розвитку пріоритетних напрямів, серед яких сфера туристичного бізнесу, крафтових та креативних індустрій. Про це йдеться на сайті Ужгородської міськради.

У дискусії взяли участь заступник міського голови Артем Погорєлов, в.о. начальника управління економічного розвитку міста Василь Цап, головний спеціаліст відділу зовнішньоекономічних зв’язків, інвестицій та туризму управління економічного розвитку міста Анастасія Фартушок, проєктний менеджер АРР «Закарпаття» Валентин Волошин, в.о. директора Закарпатського обласного краєзнавчого музею імені Тиводара Легоцького Ольга Шумовська. Онлайн доєдналися проєктна координаторка  програми «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» Мар’яна Віхоть (GIZ), експертка проєкту «CREATE.KRAFT.TRAVEL» Ганна Сидоренко та представники туристичного бізнесу і креативних індустрій.

Василь Цап та Анастасія Фартушок презентували загальну концепцію проєкту «CREATE.KRAFT.TRAVEL», що реалізується в межах програми EU4Business з метою розвитку економіки через формування умов для розвитку креативних бізнесів, крафтових проектів, та комплексних туристичних пропозицій міста Ужгород. У рамках проєкту запланований та вже на стадії реалізації наступний перелік заходів:

  • підтримка міської ради із подальшим розвитком та наповненням сайту туристичної дестинації (наразі сторінка перебуває у розробці);
  • розробка Плану дій щодо розвитку міста та підприємництва в Ужгороді під час військових дій та у повоєнний період, яка включатиме також проведення опитування серед місцевих підприємців;
  • підготовка плану заходів для збільшення обсягу продажу ремісничої продукції (за різними типологіями виробників), інформування цільової аудиторії тощо;
  • проведення ряду стратегічних сесій для налагодження діалогу між місцевою владою та підприємцями;
  • тренінг із проєктного менеджменту (гранти ЄС) для представників міської ради;
  • налагодження співпраці з європейськими муніципалітетами у сфері місцевого економічного розвитку.

Далі експертка проєкту Ганна Сидоренко розповіла про аудит сайту туристичної дестинації, над наповненням якого активно триває робота.

Мета сайту – туристична промоція Ужгорода як туристичної дестинації, інформування туристів про необхідні сервіси та можливості дозвілля в місті.

Під час дискусії учасники обговорили стратегію роботи над концепцією сайту: аналіз зразків сайтів туристичних дестинацій, формулювання бачення та місії сайту, визначення цільової аудиторії сайту та її потреб, визначення стратегічних цілей тощо.

Представники туристичної сфери та бізнесу зазначили важливість брендингу сайту із застосуванням офіційного логотипу. Окрім цього, наголосили, що проблемою є те, що переважно туристи приїжджають в Ужгород на короткий час, тому потрібно наповнити портал такою інформацією, що приваблювала б гостей і спонукала залишатися у місті більше часу.

Загалом, учасники дійшли висновку, що на наступних стратегічних сесіях потрібно сформулювати місію сайту, визначити модель, цільову аудиторію та відповідальну особу за наповнення сайту, а також присвятити одній із стратегічних сесій тему бренду Ужгорода.

Коментар
26/04/2024 Четвер
25.04.2024