Луцький бренд «ІКОС» створив нову підошву для взуття

Луцький бренд взуття «ІКОС» створив нову колекцію підошви «Стохід».
Цим на своїй фейсбук-сторінці поділився засновник бренду Іван Ковальчук.
«Колекція «Стохід» – це про цінність минулого та рідного, котре дає нам основу для підйомів та досягнень. Окрім нашого цінного минулого, ми вкладаємо українське і у теперішньому. Тому цінним є розробка власної колодки та підошви тут — в Україні. Хвилі на нашій підошві, як нагадування про змінний й водночас безперервний рух життя», – йдеться на сайті компанії.
За словами Івана Ковальчука, підошву назвали на честь річки Стохід.
«Стохід – це річка, біля якої я виріс. Звідти почалась і наша течія. І це ми закарбували на малюнку самої підошви. Поважаючи минуле та рідне, ми пливемо до нових підйомів та досягнень. Сьогодні через втілення нашої нової колекції я його знайшов – у праці та таланті своєї доньки Іванки», – написав Іван Ковальчук.
Директор бренду зазначив, що ця історія розпочалася два роки тому і «сьогодні ми бачимо живе її втілення всуперч та «попри».
«Прийшовши до мене з ескізами, Іванка запропонувала: «Тато, давай зробимо власну підошву? Нам потрібна сучасна, молодіжна, двокомпонентна підошва. Наша підошва.
Ця ідея запалила Іванку, а відтак і мене. Її прагнення, наполегливість та саме бажання створити це привели нас до Одеси, де цією ідеєю перейнялись також Оксана Олегівна та Світлана Олександрівна – головна модельєрка взуттєвого дому «АС-СТЕП» (компанія виробляє взуттєві підошви та інші комплектуючі для взуття, – ред.) та її замісниця.
Провівши два дні в Одесі, ми обговорювали кожну дрібницю. Адже, відповідальність наша ключова цінність, а прекрасні люди з «АС-СТЕП» цю цінність з нами розділяли. Гостинність взуттєвого дому на чолі з Олегом Миколайовичем дозволили нам заручитись їхньою підтримкою на шляху до омріяного результату», – розповів історію створення нової підошви «Стохід» Іван Ковальчук.
Бренд «ІКОС» створив попередню форму підошви, вніс корективи, замовив остаточні форми і почалася війна. Пріоритети компанії змістилися і вони почали створювати тактичне взуття. Та з часом ідея з втіленням повернулася.
«Ми створили цю колекцію, аби мати змогу продовжувати допомагати, донатити та створювати тактичне взуття й забезпечувати функціонал виробництва. І тому, ця підошва отримала додаткову цінність. Окрім підошви ми створили і власну зручну колодку, саме для нас – українців», – зауважив Іван Ковальчук.