Підприємствам сфери обслуговування скасували необхідність погоджувати графік роботи

18 Червня 2023, 10:56
Підприємствам сфери обслуговування скасували необхідність погоджувати графік роботи 535
Підприємствам сфери обслуговування скасували необхідність погоджувати графік роботи

Уряд спростив ведення підприємницької діяльності у сфері надання послуг населенню. Зокрема скасовують необхідність погоджувати місцевим органам влади режим роботи підприємств у сфері послуг та вносять ряд інших змін до Правил побутового обслуговування населення.

Відповідну Постанову затвердили на засіданні Кабінету Міністрів України 16 червня повідомляє Урядовий портал.

«Уряд продовжує проводити послідовну політику дерегуляції українського бізнес-середовища. Ми скасовуємо документи, які втратили актуальність, гальмують розвиток підприємництва та заважають інвестувати в українську економіку. Наша задача – створити таке бізнес-середовище, в якому підприємці не будуть витрачати свою енергію та час на непотрібну дозвільну документацію, а займатимуться виключно розвитком своїх підприємств», - наголосила Перший віцепрем'єр-міністр України – Міністр економіки України Юлія Свириденко.

Зокрема урядова Постанова скасовує ряд регуляторних норм, які були затверджені ще в 1994 році, а також змінює деякі права підприємців і вимоги до умов ведення бізнесу відповідно до потреб сьогодення. Нові правила передбачають наступні зміни:

  • виключають норму щодо обов’язкової сертифікації послуг, адже державна система сертифікації припинила існування ще в 2018 році;
  • встановлюють права та обов’язки виконавців та споживачів при наданні побутових послуг;
  • надають право виконавцям самостійно встановлювати режим роботи об’єктів надання послуг, крім об’єктів, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, режим роботи яких встановлюється виконавчими органами сільських, селищних, міських рад;
  • надають можливість споживачам розраховуватись в безготівковій формі за надані послуги;
  • встановлюють вимогу обслуговувати споживачів державною мовою при наданні послуг, або на прохання споживача іншою мовою, прийнятною для сторін;
  • визначають деякі інші особливості надання окремих видів побутових послуг.
Коментар
10/12/2024 Вівторок
10.12.2024
09.12.2024