Луцький дизайнер розробив шрифт для мережі Comfy

29 Березня 2018, 23:13
Кирило Ткачов 4952
Кирило Ткачов

Дизайнер, каліграф та власник простору для творчості, розвитку та креативу «Innerspace» Кирило Ткачов розробив унікальний шрифт для української мережі магазинів побутової техніки та електороніки Comfy.

Ткачов розповів Бізнес.Району розповів, що шрифт для Comfy створював у співпраці із однією з провідних українських брендингових агенцій Banda, яка розробляла стиль Євробачення 2017.

«Протягом двох місяців, я займався розробкою, обговорюючи результати кожного етапу зі старшим дизайнером агенції Антоном Івановим, який до речі, приїжджав до нас у Луцьк минулого літа на фестиваль «Простір літер». Час від часу, ми тестували шрифт у рекламі і вносили певні правки. Проектування шрифту відбувалось досить швидко і легко», – розповідає Кирило Ткачов.

На фінальному етапі розробили два різновиди шрифту: вузький і дуже вузький.  Цей шрифт буде використовуватися у рекламі мережі та продукції Comfy на всій території України.

Кирило Ткачов розповідає, що шрифт – це потужний і важливий елемент корпоративного стилю. Тому західні компанії часто посилюють свій брендінг не тільки логотипом, кольорами, графікою та іншими складовими елементами фірмової ідентифікації, але й власними шрифтами.

«Але для українського бізнесу такий цілісний підхід до формування власного образу є, на жаль, надзвичайно рідкісним явищем», – резюмує каліграф.

 

Коментарі
30 Березня 2018, 03:04
на банерах шрифт класно виглядатиме, він практично універсальний. розробники молодці!
Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024
24.04.2024