Секрети успіху при створенні великих корпорацій
Мрії більшості людей полягають у трьох основних аспектах: дружна сім'я, високий дохід та улюблена справа життя. Якщо сім'я – окрема ланка, то дохід і справу життя нерідко вдається об'єднати воєдино, започаткувавши власний бізнес, підприємство або компанію. Що більшим буде бізнес і що більшу частину світу він охоплюватиме, то краще, однак досягти таких висот досить важко.
Як же ж маленькі стартапи перетворюються у великі корпорації? У чому їхній секрет? Разом зі «Школа бізнесу Нова пошта» розібрались в питанні та визначили головні методи розвитку та масштабування бізнесу.
Аналітика
Як не крути, проте без чітких підрахунків та цифр в наш час нікуди. І мова тут не лише про фінансові звіти та бухгалтерію, а й про фінансове планування, інвестиції та самоаналіз. Не забувайте періодично перевіряти результати діяльності та якісно оцінювати роботу компанії: допомогти у цьому здатні такі інструменти, як PEST-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз п'яти сил Портера, SNW-аналіз та інші. Найпопулярнішим з методів є SWOT-аналіз – https://online.novaposhta.education/blog/swot-vazhlivij-analiz-v-biznesi.
Місія
Так, головна мета створення бізнесу – отримання прибутку, однак мета його існування та функціонування для кожного власника буде різною. Важливо чітко розуміти, які потреби ви закриваєте, яку цінність несете та яку місію маєте. Дослідження свідчать, що покупці схильні купувати в компаній з чіткою місією та гуманними намірами частіше, ніж в інших. Крім того, спільна місія зі змінення світу на краще, наприклад, дасть додатковий стимул працівникам та об'єднає команду.
Наприклад, місія Tesla – пришвидшити перехід на екологічно чисту енергію в усьому світі, місія Facebook – зробити світ відкритішим та об'єднаним, а місія Google – зробити інформацію доступною кожному.
Команда
Люди – головна рушійна сила будь-якої компанії, адже від якості їхньої роботи напряму залежить прибуток та успіх бізнесу. Винаймайте найкращих, дайте працівникам відчути свою значущість, хваліть та мотивуйте підлеглих, влаштовуйте корпоративні заходи та працюйте разом з іншими, і ви помітите, як швидко покращаться справи в компанії.
Лідер
Споживачі більше довіряють бренду, коли бачать того, хто за ним стоїть, і це – доведений факт. Діліться власною історією, ведіть соцмережі, показуйте своє обличчя та комунікуйте з аудиторією. Важливо подбати й про власний саморозвиток, щоб і бізнес вдало розвивати, і залишатись цікавим для послідовників.
Прикладом є те, як швидко ми згадуємо одну людину при думці про певну компанію: наприклад, вищезгадана Tesla асоціюється з Ілоном Маском, Facebook – з Марком Цукербергом, а Google – з Ларрі Пейджем.
Продукт
Один із головних секретів успіху великих корпорацій – унікальний, якісний та потрібний продукт. Перепродаючи дешеві речі із Китаю, велику корпорацію не створити: тут знадобиться власний винахід, річ з «родзинкою» або послуга, якої не існувало донині. Так, Google вже має аналоги, але залишається «бестселером», адже компанія вперше створила масову пошукову систему.
Пробуйте, помиляйтесь, але не зупиняйтесь на своєму шляху.