Через збій у «Київстарі» деякі термінали та банкомати ПриватБанку можуть працювати не стабільно

У зв’язку зі перебоями в роботі мобільного оператора «Київстар», деякі pos-термінали, банкомати та термінали самообслуговування ПриватБанку можуть працювати нестабільно або не мати зв’язку.
Про це інформує пресслужба ПриватБанку.
«Нам відомо про ситуацію та ми докладаємо максимум зусиль, щоб клієнти почували себе впевнено. Ми робимо все, щоб забезпечити доступність всіх продуктів та послуг бути поряд у режимі 24/7. Просимо наших клієнтів і усіх громадян України зберігати спокій та керуватись у своїх рішеннях інформацією з офіційних і перевірених джерел», – йдеться в повідомленні банку.
За відсутністю мобільного зв’язку клієнти можуть зателефонувати до підтримки за допомогою Приват24, а також написати в чат-онлайн, для цього достатньо, лише доступу до інтернету.
Нагадаємо, у мережі «Київстару» стався технічний збій, в результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази.