Через позицію влади Луцький автозавод завантажений лише на 10 %

28 Квітня 2018, 11:17
1285

Луцький «Автоскладальний завод №1» АТ АК «Богдан Моторс» завантажений лише на 10 %, але обсяги виробництва могли би бути значно більшими, якби місцеві органи влади купували тролейбуси в Україні, а не за кордоном.

Про це сказав директор підприємства Дмитро Писаний під час візиту депутатів Луцької міськради на «Автоскладальний завод №1» АТ «АК «Богдан Моторс».

Брак замовлень відчувають майже всі українські виробники, підкреслює керівник заводу. Таку ситуацію він пояснює відсутністю підтримки з боку місцевих органів влади. Ситуацію на ринку України ускладнює демпінг конкурентів із сусідніх країн.

Дмитро Писаний
Дмитро Писаний

 

«Це зумовлено тим, що відбувається не зовсім коректна конкуренція на ринку тролейбусів і автобусів. Це питання для компетентних органів – подивитись, які і звідки ціни. І, напевно, незацікавленість місцевої влади купувати українське. Я навіть не говорю про «Богдан», я говорю про всіх українських виробників», – зазначив Писаний.

Директор зауважив, що на підприємстві постійно працюють над тим, щоб зробити продукцію якісною та доступною для всіх українських споживачів та замовників.

«Наше життя – це наші клієнти. Якщо задоволені в Кременчуці, Хмельницькому, Херсоні, Києві, то ви ж розумієте, це значить, що ми знаходимо спільну мову. Із будь-якої ситуації треба взаємовигідно виходити, тому ми завжди знайдемо умови, які задовольнять і нас, і клієнта. Нерозв'язних питань не буває», – підсумував Дмитро Писаний.

Нагадаємо, що у квітні Луцький «Автоскладальний завод №1» виграв тендер на постачання до Івано-Франківська 24 сучасних автобусів «Богдан А70132» . Підприємство запропонувало найнижчу вартість на транспортні засоби у системі Prozorro. Це дозволить місцевій владі заощадити на оновленні автобусного парку 14,4 млн грн, адже очікувана вартість закупівлі складала 115,2 млн грн, а луцький завод виставив ціну у 100,8 млн грн. На підприємстві пояснили, що замкнений цикл виробництва і співпраця з вітчизняними виробниками запчастин і деталей сприяє формуванню доступної вартості.

Коментарі
29 Квітня 2018, 16:56
Яке відношення місцева влада має до часного бізнесу самі знаєте кого. Чому завод Єврокар не ставить перед місцевою владою а тим пачедержавою покупку машин шкода. Чому хтось повинен лобіювати інтереси часного бізнесу.
Коментар
19/04/2024 П'ятниця
19.04.2024
18.04.2024