Тренч ужгородського бренду – серед фаворитів виставки одягу в Парижі

Ужгородський бренд жіночого одягу «ПАРАДА» приєднався до участі в найбільшій європейській виставці виробників одягу та аксесуарів Apparel Sourcing Paris. Їхній чорний тренч з колекції «Parada Collection» обрали для презентаційної інсталяції виставки.
Про це Бізнес.Район розповіла артдиректорка швейного підприємства Тетяна Коцюба.
Читати також: Сукню від волинської «Едельвіки» у Парижі визнали трендом сезону
Захід відбувається у Парижі з 5 по 7 лютого.
Це була перша участь бренду з колекцією після довгої перерви. «ПАРАДА» представила капсульну колекцію жіночого одягу на осінь/зиму 2024-2025, з якої французькі стилісти відібрали два образи для презентаційної виставки.
«Наші моделі потрапили в десятку світових трендів, які обрали артдиректори виставки. Це не просто родзинка, а світове визнання. Ми горді, що саме чорний тренч з українською символікою (вишитий тризуб) та білий костюм потрапили в фаворити. Організатори дуже креативно стилізували наші вироби. Особливо тренч. Його заміксували з боксерськими рукавицями та захисним шоломом. Це символізує боротьбу нашої України, яка обов'язково переможе! Це ми так інтерпретуємо! Кожен бачить своє» – підкреслила артдиректорка.
Бренд представляв свою продукцію в національному українському павільйоні поряд з такими відомими брендами, як ТК-Домашній Текстиль, ТК, Елегант, Торнадо – 1991, Komilfo Holding LLC, ТМ ТакаЄ, K.tex, Top Hat LLC, «Едельвіка».
Компанія спеціалізується на створенні стильного одягу для жінок «35+» в класичному, романтичному та кежуел стилях. У їхніх колекціях всі речі міксуються, взаємозамінюються і доповнюються за принципом капсули.