Серед ветеранів зростає рівень безробіття: результати дослідження

21 Лютого 2024, 18:00
Серед ветеранів зростає рівень безробіття: результати дослідження 399
Серед ветеранів зростає рівень безробіття: результати дослідження

Рівень безробіття серед українських ветеранів зріс до 30,95%.

Про це свідчать дані опитування «Актуальні потреби та бачення можливостей для кар’єрного і професійного зростання ветеранів в Україні», презентованого Українським ветеранським фондом.

Для порівняння, у 2023 році 28% ветеранів заявляли, що не мають роботи. Протягом року рівень непрацевлаштованих серед захисників зріс майже на 3%.

Ветерани намагаються інтегруватися в різні сфери зайнятості, серед яких переважають: власна справа (8,31%), держслужба (7,45%), сфера послуг (5,44%), ІТ (4,3%), громадський сектор (4,3%). Проте наразі пошук роботи для ветеранів супроводжується низкою проблем, серед яких стереотипи з боку роботодавців та обмежені можливості для перекваліфікації.

«Найбільшу перешкоду в майбутньому працевлаштуванні ветерани вбачають не в рівні заробітної плати. Їх турбують проблеми з фізичним здоров’ям (63,61%), нерозуміння з боку суспільства (63,32%) та психологічні труднощі (50,57%)», – каже Руслана Величко-Трифонюк, виконуюча обов’язки виконавчої директорки Українського ветеранського фонду.

50,1% ветеранів бажають зайнятися власною справою, що вказує на потребу в підтримці підприємницьких ініціатив.

«Для кар'єрного і професійного зростання ветеранів в Україні є потреба комплексного підходу, який охоплює навчання, робоче середовище та підтримку ветеранів у психологічному плані», – каже Дмитро Мартиненко, ветеран, чинний військовий, підприємець, переможець конкурсу проєктів «ВАРТО 2.0».

 

Опитування проводили в період з 15 по 25 січня 2024 року, серед ветеранів та чинних військових, щодо їхніх актуальних потреб та бачення можливостей для кар’єрного і професійного зростання в Україні. В опитуванні взяли участь 1043 респонденти. Результати опитування не є репрезентативним, проте вони відображають актуальні настрої та певні тенденції серед цільової аудиторії.

Коментар
18/04/2024 Середа
17.04.2024