Луцький дизайнер розробив шрифт для бренду України
Співзасновник «Innerspace. Простір для роботи, творчості та відпочинку» Кирило Ткачов розробив шрифт для наймасштабнішої міжнародної маркетингової кампанії українського уряду – Ukraine now.
Про це йдеться на сторінці «Innerspace. Простір для роботи, творчості та відпочинку» у Facebook.
Як зазначається на сторінці кампанії, бренд якої розробив Кирил Ткачов, її ціль – сформувати бренд України у світі, залучити в країну інвестиції та покращити туристичний потенціал.
Упідготовці до кампанії взяли участь 27 експертів із комісії з питань популяризації України у світі.
Такий бренд має продемонструвати Україну як відкриту сучасну країну, де відбувається все найцікавіше саме зараз.
«Логотип вийшов саме таким, тому що ми хотіли ніби «підкреслити» жовтим маркером головне слово повідомлення – NOW. А синій елемент за формою нагадує сповіщення, які ми бачимо в соцмережах. Це символ чогось нового, того що привертає увагу. А Україна зараз дійсно варта уваги», – йдеться на сайті кампанії.
Читайте також: Луцький дизайнер розробив шрифт для мережі Comfy