Луцький дизайнер розробив шрифт для бренду України

10 Травня 2018, 21:44
Кирило Ткачов розробив шрифт для наймасштабнішої міжнародної маркетингової кампанії українського уряду 2287 Джерело: http://banda.agency
Кирило Ткачов розробив шрифт для наймасштабнішої міжнародної маркетингової кампанії українського уряду

Співзасновник «Innerspace. Простір для роботи, творчості та відпочинку» Кирило Ткачов розробив шрифт для наймасштабнішої міжнародної маркетингової кампанії українського уряду – Ukraine now.

Про це йдеться на сторінці «Innerspace. Простір для роботи, творчості та відпочинку» у Facebook.

Як зазначається на сторінці кампанії, бренд якої розробив Кирил Ткачов, її ціль – сформувати бренд України у світі, залучити в країну інвестиції та покращити туристичний потенціал. 

Упідготовці до кампанії взяли участь 27 експертів із комісії з питань популяризації України у світі. 

Такий бренд має продемонструвати Україну  як відкриту сучасну країну, де відбувається все найцікавіше саме зараз.

«Логотип вийшов саме таким, тому що ми хотіли ніби «підкреслити» жовтим маркером головне слово повідомлення – NOW. А синій елемент за формою нагадує сповіщення, які ми бачимо в соцмережах. Це символ чогось нового, того що привертає увагу. А Україна зараз дійсно варта уваги», – йдеться на сайті кампанії.






















Читайте такожЛуцький дизайнер розробив шрифт для мережі Comfy

Коментар
24/04/2024 Середа
24.04.2024
23.04.2024