Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
БІЗНЕС.РАЙОН

У Луцьку з молоддю говорили про зайнятість, роботу та майбутнє

10:41 11.05.2018
243

У Луцьку відбувся 4YouthLutskForum, де 15 місцевих компаній могли знайти молодих працівників.

Захід відбувся у четвер, 10 травня.

Форум складався із трьох частин. Спочатку спікери Керівник служби маркетингу Modern-Expo Group Микола Жичук та директор агентства ARTEFACT.St Андрій Сірук розповіли про теорію поколінь та про те, яким повинен бути ідеальний працівник.

Микола Жичук наголосив на тому, що проблема поколінь справді існує. За його словами, відповідно до теорії поколінь кожні 20 років змінюється покоління, а відповідно і їх цінності та можливості. Тому сучасний працівник, народжений у 1980-1990 роках значно відрізняється не лише від працівників початку 20 століття, а й від своїх попередників, які народилися у 1960 –их. Окрім того, Микола Жичук зосередив увагу на так зване покоління Z, яке народилося вже на початку 21 століття.

«Це люди, молодші за Wikipedia, Google, Facebook”, - зауважив Микола Жичук.


Андрій Сірук розповів про працівника, якого насправді шукає сучасний бізнес. Він наголосив, що зараз роботодавці все менше уваги звертають на формальну освіту та наявність диплому та навіть зовнішній вигляд працівників. Спікер зауважив, що у свою компанію готовий взяти навіть студента і навчити його за декілька місяців, а не 5 років формальної освіти у виші. Він закцентував на тому, що людину з двома вищими освітами, проте без досвіду роботи у галузі можна прирівняти до молодого 20 –річного спеціаліста без вищої освіти взагалі.

«У мене були випадки, що приходить жінка, 45 років з двома освітами, 20 років стажу. Каже: «Хочу 12 тисяч». Я її запитую: « Що ви вмієте?» По факту вона вміє все, що нам не потрібно. Я їй кажу, що вона для мене така сама як 22 –річний студент. Тільки він хоче не 12, а 4 – 5 тисяч», - розповідає Андрій Сірук.


Щодо потрібності освіти у залі розгорілася невелика дискусія, мовляв деякі кваліфікації все ж потребують знань вищої школи. В одному зійшлися погляди, напевно, усіх присутніх: якість вищої освіти повинна бути зовсім іншою.

У коментарі Бізнес.Району профессор кафедри менеджменту Тарас Божидарнік обгрунтував потрібність вищої освіти та розповів якою та повинна бути.

«Я, може, скажу грубо, але колись одна дама-заочниця у дискусії про вищу освіту сказала таку цікаву фразу: «Знаєте, Тарас Вікторович, якщо порівняти вищу освіту… то це як дорога жіноча білизна. Її відразу не видно, але впевненості вона додає». Це, звісно, жарт, але тут є доля правда. Вища освіта – це рівень інтелекту, це рівень знань, рівень комунікації, вміння довести свою точку зору, інтелігентність. Ще одне, що важливо. Можливо, це некорректно відносно оцінки моїх колег, але 90% викладачів нічого крім шкільної, студетської та аспірантської парти в житті не бачили. Як можна бути викладачем економічних та технічних дисциплін, не працювавши в бізнесі, на заводі, у виробництві. Це абсурд. Як можна передавати знання суцільною теорією? Світ іде вперед і змінюється. Треба бути в тренді, використовувати сучасні методи управління. А коли викладачі вчать за заїждженими «жовтими листочками», які втратили актуальність, то це дуже прикро», - стверджує Тарас Божидарнік.

На другому етапі форуму 15 роботодавців серед яких компанія Modern-Expo Group, РЦ Промінь супермаркети Сім\23 та «Салют» могли безпосередньо поспілкуватися з потенційними працівниками та особливо цікавим кандидатам запропонувати співпрацю. Впродовж години учасники спілкувалися у неформальній обстановці за кавою та тістечками. Організатори неодноразово нагадували молоді, що формат нетворкінгу найбільш вдалий для того, аби презентувати себе та якнайбільше дізнатися про компанію мрії.

«Захід, на мою думку, дуже корисний. Залучають бізнес, а з іншого боку молодих людей людей, які зацікавлені у цікавій роботі», - розповідає потенційний працівник Андрій Ковальчук.

«Багато студентів підходили і в першу чергу запитували, які вимоги до кандидата. Це радує. Зараз у нас вакансій, на жаль, немає, але вони вже знають, що потрібно зробити аби працювати у нас», – розповідає Марія HR менеджер ARTEFACT.St

На третьому етапі форуму учасники поділилися на 4 групи та відвідали воркшопи на тему фрілансу та можливості відкриття власного бізнесу у Луцьку.

Впродовж лекцій власники популярних бізнесів у Луцьку поділилися досвідом створення популярних у місті брендів. Андрій Хоменко розповів про бренд вуличних кав’ярень Кava Аvenue, а Віталій Поліщук про івент-агенцію «Кулька Булька».

Інша група розмовляла про фріланс та про те, чи фріланс – це перша сходинка до власного бізнесу.


Ще одна група сміливців спробувала поспілкуватися із роботодавцями у форматі співбесіди, проте попередньо помінявшись ролями. За задумом молодь стала професійними рекрутерами та власниками волинських компаній, а власники та рекрутерами – потенційними працівниками.

Остання група у форматі настольної гри опановувала основи бізнесу та вигадувала нові професії на межі можливостей.





;
Коментарі
21 серпня
Вчора
19.08.2018
18.08.2018
17.08.2018
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин