«Усі в плюсі, коли зроблено в Україні»: до кампанії з підтримки українських виробників долучились ритейлери

18 Квітня 2024, 15:13
До кампанії з підтримки українських виробників долучились ритейлери 288
До кампанії з підтримки українських виробників долучились ритейлери

Для посилення економіки та армії українців закликають купувати продукцію національних виробників, а виробників – маркувати свої товари логотипом «Зроблено в Україні», який з’явився у вільному доступі. 

Про це інформує Міністерство економіки України.

До кампанії вже долучилися найбільші мережі супермаркетів країни: на рекламних площинах у магазинах «Сільпо», «АТБ», Novus, Varus, «Ашан» покупців закликають звертати увагу на країну-виробника та обирати саме українські товари. Водночас десятки брендів найбільш популярних товарів уже працюють над тим, щоб їхня маркована новим лого продукція незабаром потрапила на полиці магазинів.

Комунікаційну кампанію «Усі в плюсі, коли зроблено в Україні» розпочало Міністерство економіки за підтримки проєкту USAID / UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS».   

Читайте також: Як підприємству стати частиною «Зроблено в Україні»

 

«Нам вкрай важливо, аби кампанія «Усі в плюсі, коли зроблено в Україні» спонукала українців підтримувати своїм вибором вітчизняні товари. Адже це робочі місця для мільйонів українців, податки у бюджет і можливість підтримувати наш сектор безпеки та оборони, продовжувати боротися», – говорить міністерка економіки України Юлія Свириденко. 

Мета кампанії – спонукати українців підтримувати вітчизняних виробників і таким чином впливати на зростання ВВП. Так, за дослідженням ДП «Укрпромзовнішекспертиза», в середньому 40% від вартості українських споживчих товарів повертається українцям.

А заміщення імпортованих харчових продуктів вітчизняною продукцією потенційно може мати значний економічний ефект і збільшити фонд зарплати працівників на +40 мільярдів гривень у рік, а податки й платежі до Пенсійного фонду ~25 мільярдів гривень у рік, адже ця галузь активно розвивалася протягом останніх років та наразі вона здатна забезпечити внутрішній попит.

Тож Мінекономіки пропонує виробникам маркувати свою продукцію, яку буде легко виокремити завдяки спеціальному логотипу «Зроблено в Україні» (відповідну торговельну марку зареєстрували 8 березня).

Читайте також: Зроблено в Україні: стартувала програма компенсації вартості сільгосптехніки вітчизняного виробника

Логотип є у вільному доступі для маркування продукції, створення рекламних матеріалів тощо. Головні умови до компаній для його використання: мати фактичні потужності виробництва на території України, не вести діяльність на території держави-агресора й Білорусі та не перебувати під санкціями.

Завантажити логотип, наліпки для маркування, брендбук з їх використання вже можна на сайті. Оскільки маркування продукції для виробників – доволі тривалий процес, розробники передбачили можливість створення власних унікальних банерів у фірмовому стилі кампанії з логотипом «Зроблено в Україні». Їх можна згенерувати на тому ж сайті, додавши зображення свого продукту, та використовувати на будь-яких своїх онлайн-майданчиках уже зараз.

«Нас уже підтримали представники найбільших роздрібних мереж, торгових центрів, маркетплейс Prom.ua, а також десятки виробників, в яких відсоток повернення до бюджету сягає 70-80% – наприклад, бренди Яготинське, Молокія, Верес, М’ясовита, Ятрань, Рудь, Рута, Біосфера й інші. Також ми вдячні за стратегічну підтримку міжнародній компанії Mastercard», – розповідає заступниця міністерки економіки Надія Бігун.

«Зроблено в Україні» – комплексна політика, покликана підтримувати українських виробників і посилювати економіку держави. Йдеться не лише про роздрібні товари для побутового споживання, а й про інші напрямки: пріоритетний доступ українських виробників до публічних закупівель, програми стимулювання попиту на українські товари, дешеві кредити й гранти для інвестицій та на розширення виробництва, стимулювання інвестицій в реальний сектор і модернізацію, розвиток несировинного експорту. Завдяки реалізації всього комплексу цих заходів, Мінекономіки прогнозує отримати 1% із 4,6% прогнозованого загального зростання ВВП уже в результаті 2024 року.

Нагадаємо, на Волині планують відкрити чотири офіси платформи «Зроблено в Україні».

 

Коментар
23/05/2024 Середа
22.05.2024