Боратинська громада розробила свій бренд

20 Травня 2018, 12:55
В Боратинській ОТГ – свій бренд іміджу українських сіл 2557
В Боратинській ОТГ – свій бренд іміджу українських сіл

У Боратинській об’єднаній територіальній громаді презентували власний бренд.

Відбулося це в п’ятницю, 18 травня, в приміщенні сільської ради села Боратин, пише Район.Луцьк.

Створила його для ОТГ команда соціального проекту Brandville – соцпроект студії дизайну Logogo, спрямований на покращення візуального іміджу українських сіл.

Проект безкоштовний. Організували його в рамках підтримки активних громад України. Команда оголошує конкурс, і хто в ньому виграє, того й обирають дизайнери.

Тарас презентує бренд
Тарас презентує бренд

Боратинська ОТГ має три напрямки - Промінський, Баївський та Боратинський
Боратинська ОТГ має три напрямки - Промінський, Баївський та Боратинський

Ініціатором цього, аби в громади з’явився бренд, був депутат Боратинської ОТГ Анатолій Левчук.

«Не дивно, що наша громада розпочала створення бренду. Адже сьогодні свої логотипи, бренди мають найпрогресивніші держави та найбільші компанії в світі. Сьогодні потрібно створювати цінність, і ми за крок до неї», – розповів на початку Анатолій Левчук.

Очільник громади Сергій Яручик зауважив, що їм приємно бачити вже друзів Боратинської ОТГ Олександру і Тараса, які створювали бренд для громади. За його словами, вони за час створення логотипу активізували жителів ОТГ.

«Вони нас почули. І вперше створювали бренд громади, а не однієї місцевості, як зазвичай. Для нас ця поді – історичний момент. Напевно від сьогодні ми житимемо з новим брендом. Нам потрібно буде його популяризувати. І щоб наше село, наша громада асоціювалася саме з цим брендом. Надіємося, що він буде ще одним маленьким поступом вперед нашої громади», – розповів Сергій Яручик.

Чашки з логотипом Боратинської ОТГ
Чашки з логотипом Боратинської ОТГ

Навігація, тобто вказівники вулиць і будинків, теж будуть в одному дизайні, але в кожній вітці під своїм кольором
Навігація, тобто вказівники вулиць і будинків, теж будуть в одному дизайні, але в кожній вітці під своїм кольором


Олександра і Тарас з проекту Brandville
Олександра і Тарас з проекту Brandville

 

Тарас перед презентацією зазначив, що для них було викликом створити лого для громади, для 12-ти сіл, а не для одного, як робили це попередньо.

Під час представлення бренду команда розповіла, що спочатку вони пізнавали місцевість території, побут, шукали особливості кожного населеного пункту, та що між ними спільного.

«Ми зрозуміли, що 12 сіл можна розбити на три напрями: Боратинський, Промінський та Баївський. Після вивчення громади можемо зробити висновок, що тут роблять все для людей. Йде постійна робота над просуванням своєї громади. Та й загалом тут живуть ініціативні, сучасні й успішні люди. Це наше особисте враження. Боратинська ромада з великими перспективами і можливостями», – поділився дизайнер Тарас.

Блокноти з логотипом
Блокноти з логотипом

Дизайнери разом із ініціатором та депутатом Анатолієм Левчуком
Дизайнери разом із ініціатором та депутатом Анатолієм Левчуком

 

Учасники Brandville після всього аналізу зрозуміли, що в центрі логотипу має бути людина – обличчя громади. Боранин визначили, грубо кажучи, як столицю в ОТГ, тому й винесли в назву. А під назва – сила об’єднаних громад. Тобто Боратин – це сила об’єднаних громад.

За словами Тараса, в бренді вирішили використати три кольори, тому що є три напрями.

«Кожен із них має свій потенціал до розвитку. Тому ми вирішили зелений колір трав, рослин присвоїти Промінському напрямку. Тобто ця вітка громади може розвиватися туристично. Баївському – блакитний, оскільки місцевість багата джерелами та іншими водоймами. І оранжевий колір дії та ентузіазму – Боратинському напряму, тому що він адміністративний центр громади. Своєрідний двигун», – пояснив дизайнер Тарас.

Учасники Brandville після всього аналізу зрозуміли, що в центрі логотипу має бути людина – обличчя громади
Учасники Brandville після всього аналізу зрозуміли, що в центрі логотипу має бути людина – обличчя громади


Дизайнери хотіли показати динаміку й прогрес в логотипі, тому зобразили їх у вигляді трьох різнокольорових стрілочок
Дизайнери хотіли показати динаміку й прогрес в логотипі, тому зобразили їх у вигляді трьох різнокольорових стрілочок

Окрім того, дизайнери хотіли показати динаміку й прогрес в логотипі, тому зобразили їх у вигляді трьох різнокольорових стрілочок, бо три вітки громади. Трішки їх видозмінили і отримали трьох людей, які виходять з однієї точки. Ці люди стоять разом і об’єднуються, розвиваються. Потім дизайнери побачили, що цей логотип нагадує корону – крутизну громади.

«Цей знак простий. Як то кажуть, якщо дитина може його швидко намалювати, значить логотип вдався. На основі нього можна робити різні орнаменти, які можна застосовувати будь-де», – розповів Тарас.

Навігація в Боратинській ОТГ
Навігація в Боратинській ОТГ

Щаслива громада має свій бренд
Щаслива громада має свій бренд

Навігація, тобто вказівники вулиць і будинків, теж будуть в одному дизайні, але в кожній вітці під своїм кольором.

«Тобто, якщо ви поїхали в село і бачите там зелену табличку, значить ви в Промінському напрямку», – додав дизайнер Тарас.

Опісля жителі громади висловили свої враження від бренду, подивилися зразки продукції з логотипом ОТГ: етикетки, чашки, магнітики, футболки, значки та блокноти. З презентації кожен присутній пішов додому з якимось уже брендовим сувеніром.

«Вірю, що бренд житиме і приноситиме все нові і нові перемоги. Адже це можливість розповідати про себе і заявляти, що ми на крок попереду», – підсумував депутат та ідейник Анатолій Левчук.

Анна МАНЮХІНА

Використання цього матеріалу без дозволу редакції «Район.Луцьк» заборонене. Авторські права захищені українським і міжнародним законодавством. Під «використанням» мається на увазі повна або часткова републікація цього матеріалу на сторінках інших інтернет-видань (окрім соціальних медіа). Щодо використання матеріалу телефонуйте +38 066 413 29 28 або пишіть на редакційну електронну адресу [email protected]

Коментар
21/06/2021 Понеділок
21.06.2021
20.06.2021
19.06.2021