Ковбасний бренд з Луцька змінить власника

03 Травня 2024, 17:48
Ковбасний бренд з Луцька змінить власника 744
Ковбасний бренд з Луцька змінить власника

Волинська компанія «Дмитрук» уклала договір з Агрохолдингом «МХП» щодо продажу однієї зі своїх торгових марок – «Український м’ясний хутір».

Це виданню Бізнес.Район в телефонній розмові підтвердила піарниця компанії «Дмитрук» Катерина Пекна.

«Дійсно укладений договір купівлі-продажу частини акцій між «МПХ» та «Українським м'ясним хутором». Точно не йдеться про продаж бізнесу в частині снеків. Наразі угода перебуває на розгляді антимонопольного комітету. Тобто поки регулювальний орган не схвалить цього договору ми не можемо говорити нічого конкретного», – зазначила Катерина Пекна.

Напередодні ЗМІ повідомляли, що 15 квітня група уклала договір купівлі-продажу. Група уже купила 24,9% корпоративних прав за 3,5 мільйона євро. Для придбання решти потрібен дозвіл Антимонопольного комітету України. МХП сподівається, що зможе завершити купівлю нового активу до кінця 2024 року.

За даними аналітичної системи Contr Agent, з 18 квітня МХП став співвласником ТОВ «Український м’ясний хутір» у Луцьку. Агрохолдингу належить 24,9% корпоративних прав, решта 75,1% – у луцького бізнесмена Олега Дмитрука.

Довідково: 

Миронівський хлібопродукт (МХП) – найбільший виробник курятини в Україні й експортер цієї продукції в ЄС. За даними компанії, вона займає понад 55% українського ринку виробництва курятини та 35% її споживання. МХП представлений торговими марками «Наша Ряба», «Легко», «Бащинський».

«Дмитрук» (Dmytruk) – волинська компанія, яка займається виготовленням м'ясо-ковбасних виробів.Бренди: Kabanosy, «М'ясний хутір», Parowki, Чікенззз.

Коментар
16/07/2024 Понеділок
15.07.2024