ПриватБанк запустив інтелектуальну програму персональних знижок та кешбеків
У травні понад 18,5 мільйонів клієнтів ПриватБанку отримають пропозиції вигідних покупок та персональних знижок і кешбеків від топових українських брендів та компаній в новій програмі лояльності «Привіт», що тепер є у кожному Приват 24.
Про це повідомила пресслужба банку.
Як повідомив член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко, «Привіт» – це перша на банківському ринку інтелектуальна персоналізована програма лояльності, що розроблена командою банку для того, щоб клієнти змогли користуватися найбільш цікавими, «найтвоїшими» пропозиціями від різних брендів, на відміну від поширених на ринку стандартних кешбеків. Вона підбирає для кожної людини саме ті пропозиції, які збігаються з її споживчими, платіжними звичками, географією проживання та навіть зміною пори року чи необхідністю «перевзути» авто.
««Привіт» – програма лояльності, що заснована на інтелектуальних алгоритмах, ШI та аналізу споживчої поведінки клієнта – стане технологічним проривом на українському банківському ринку та допоможе нам зробити обслуговування клієнтів насправді персональним, – відзначає Дмитро Мусієнко. – Ми впевнені, що клієнти будуть у захваті від можливості користуватися «найтвоїшими» знижками та кешбеками, а наші партнери з торговельних мереж та сервісних компаній можуть запропонувати українцям більш доступні умови придбання необхідних для повсякденного життя товарів та послуг».
Перелік доступних покупок від постійних та нових партнерів програми оновлюються щодня. Пропозиції вигідних покупок діють від декількох днів до місяця.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром