Волинь — у п'ятірці лідерів-областей, де найбільше купують автобуси

09 Червня 2018, 15:10
Волинь — у п'ятірці лідерів-областей, де найбільше купують автобуси 1902
Волинь — у п'ятірці лідерів-областей, де найбільше купують автобуси

Незважаючи на це, ринок нових автобусів в Україні продовжує скорочуватися.

Комерційні перевізники не поспішають закуповувати нову техніку, а державні тендери ще не вийшли на фінішну пряму безпосередніх поставок. З цієї причини ринок і виявився в негативній динаміці. За підсумками травня реалізація нових автобусів впала на 55% і склала всього 50 одиниць. А за 5 місяців 2018 року збут нових автобусів скоротився на 29% і ледь перевищив показник 300 одиниць.
Якщо проаналізувати ці показники в історичній ретроспективі, то гірші показники в травні були тільки в 2014-2016 роках, коли ринок автобусів майже завмер. Про це пише AUTO-Consulting.

Лідером ринку автобусів в травні став черкаський ATAMAN, якому вдалося залучити 46% всіх замовлень. На другому місці йде російський ПАЗ, третє місце у чернігівських Еталон. Якщо ж проаналізувати темпи оновлення автобусів по регіонах, то найбільш активно закуповували нові автобуси в Києві і області. Також  помітні поставки були у Волинській, Донецькій, Одеській, Чернігівській та Черкаській областях. В інших регіонах  кількість нових машин обчислюється одиницями в 2018 році.

Показово, що як і раніше найбільш потрібними автобусами на ринку є машини малого класу довжиною до 8 метрів. На них припадає 55-70% всіх продажів нових автобусів.
А ось великі (12 метрів) і особливо великі (15-18 метрів) автобуси займали не більше 14% українського ринку. 

Таким чином, про відмову від «маршруток» можна говорити лише гіпотетично.

Коментар
19/04/2024 Четвер
18.04.2024
17.04.2024