Українські онлайн-магазини та підприємці можуть підключатися до програми лояльності «Привіт» напряму через Liqpay
Українські онлайн-магазини та підприємці, що продають товари через інтернет, можуть власноруч підключатися для програми лояльності ПриватБанку «Привіт», пропонувати акційні пропозиції для понад 15 мільйонів користувачів Приват24 та керувати знижками для покупців через зручний сервіс Маркетингу.
Про це інформує пресслужба ПриватБанку.
Створити новий канал просування товарів на платформі «Привіт» та керувати власними акційними пропозиціями можна власноруч в «Приват24 для бізнесу». Для цього треба створити пропозицію для ваших клієнтів, підключити LiqPay на сайті для створення інтернет-акції. Далі залишається створити унікального героя промоакції, та придумати крутий слоган кампанії.
Слідкувати за результатами акції можна в кабінеті Маркетингу «Приват24 для бізнесу».
Програма лояльності «Привіт» – перша на банківському ринку інтелектуальна персоналізована програма лояльності, що дозволяє клієнтам банку користуватися найцікавішими, «найтвоїшими» пропозиціями від провідних бренді. Наявні пропозиції знижок від партнерів програми лояльності можна завжди знайти в меню «Привіт» мобільного застосунку чи вебверсії Приват24. Liqpay є провідним українським сервісом для здійснення інтернет-платежів.
Читайте також: Підприємці з найбільш постраждалих від війни регіонів можуть отримати грант на відновлення бізнесу
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром