У застосунку «Дія» з'являться нові послуги для підприємців

24 Жовтня 2024, 16:30
У застосунку «Дія» з'являться нові послуги для підприємців 320
У застосунку «Дія» з'являться нові послуги для підприємців

У застосунку «Дія» найближчим часом зʼявляться шість нових сервісів. Серед них – еАкциз для контролю за обігом алкоголю та тютюну, цифрові дозволи на зброю, функцію мультишерінгу документів, а також цифровізацію бізнес-послуг.

Про це  повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

Дія.Підпис для юридичних осіб

Загалом українці вже скористалися Дія.Підписом понад 48 мільйонів разів.Щодня українці підписують документи та авторизуються за допомогою Дія.Підпису. 

«Це найпростіша і найбезпечніша версія електронного підпису. Для цього потрібно просто кліпнути – і підписати документ, авторизуватися на сайті, щоб купити квитки в театр чи на потяг. Загалом українці вже скористалися Дія.Підписом понад 48 мільйонів разів. Наша команда працює над тим, щоб цей же сервіс був доступний і для юридичних осіб. Це відкриє нові можливості для бізнесу, значно спростить і прискорить роботу установ та компаній», – пояснює Федоров.

еАкциз

Через тіньовий ринок алкоголю і тютюнових виробів держава щорічно втрачає понад 30 мільярдів гривень. А люди отримують контрафактну продукцію. Щоб зробити ринок прозорим, у міністерстві працюють над еАкцизом.

Завдяки еАкцизу звичні акцизні марки замінять на електронні акцизні марки з унікальним кодом. Українці зможуть перевірити легальність продукту через Дію. Для цього потрібно просканувати код і отримати потрібну інформацію про товар.

Нещодавно уряд ухвалив нормативно-правові акти про функціонування системи. Тож уже навесні наступного року планують запустити тестування, а повноцінно еАкциз запрацює у 2026 році.

Цифровізація сервісів для бізнесу

«Влітку ми запустили комплексну послугу для бізнесу – е-Підприємець. З однією послугою ви можете як відкрити новий бізнес, так і отримати необхідні послуги для масштабування чи розвитку бізнесу. Зокрема, зареєструвати ФОП, відкрити банківський рахунок, перейти на спрощену систему оподаткування тощо», – пояснює міністр.

Нещодавно додали ще одну послугу в межах е-Підприємця – декларацію відповідності матеріально-технічної бази. Це документ, який підтверджує, що приміщення підприємства відповідає вимогам законів про безпеку на роботі.

У планах – можливість отримати висновок, який дає право продовжити граничний строк розрахунків за операціями з експорту та імпорту. Також працюватимуть над цифровізацією ліцензії на провадження туроператорської діяльності; ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення тощо.

У повідомлені зазначено, що частину послуг незабаром запустять, щодо решти ще розв'язують бюрократичні питання.

Коментар
14/12/2024 П'ятниця
13.12.2024
12.12.2024