У США продають соуси волинського виробництва

22 Червня 2018, 11:06
3700

Лучанка Ольга Дорошенко під час подорожі в Сполучені Штати Америки була приємно здивована тим, що волинські соуси торгової марки «Руна» продаються навіть за океаном.

Кореспонденти видання Бізнес.Район вирішили поцікавитися у виробників про їхні напрямки експорту, та що найбільше люблять їхні закордонні покупці.

«Експорт - один із пріоритетних напрямків розвитку для ПрАТ «Луцьк Фудз». Ми регулярно беремо участь у провідних міжнародних продуктових виставках, таких як Sial Paris (France), Sial Canada, PLMA (Holland), ANUGA (Germany). Наразі ПрАТ «Луцьк Фудз» експортує свою продукцію в 16 країн, зокрема - Австрія, Азербайджан, Гамбія, Білорусь, Молдова, Грузія, Данія, Естонія, Литва, Латвія, Нідерланди, Німеччина, Польща, США, Японія, Ізраїль. На даний час доля експорту в загальному об'ємі продажів становить 20%», - розповідає Голова правління ПрАТ «Луцьк Фудз»  Олександр Шамрай .

Фото зроблене в Америці
Фото зроблене в Америці

Український Сацебелі на американських вітринах
Український Сацебелі на американських вітринах

 

Найбільш популярними продуктами ТМ Руна в іноземних споживачів є томатні соуси та аджики. Також попитом користуються томатні пасти, кетчупи та гірчиця (в зернах та діжонська).

«Окрім томатних соусів, рецептури яких унікальні та перевірені часом, для наших закордонних партнерів ми розробляємо нові продукти під їх приватними марками. Кожна країна має певні особливості щодо харчових вподобань та поведінки споживачів, тому ми завжди готові адаптувати наші рецептури та пакування. Так, зокрема, для наших партнерів з Азербайджану, Грузії та Прибалтики ми запустили кетчуп в ПЕТ-упаковці різного об’єму (від 250 гр до 1 кг).  Схожим чином у нашому портфелі з’явилися діжонська гірчиця та майонез різноманітної жирності (від 20% до 65%). Буває так, що виготовивши  новий продукт під окрему країну, ми успішно виводимо його і на інші ринки», - ділиться Олександр Шамрай.

Коментар
29/03/2024 П'ятниця
29.03.2024
28.03.2024