Українські продукти стали купувати більше після запуску «Національного кешбеку»

06 Грудня 2024, 10:07
Українські продукти стали купувати більше після запуску «Національного кешбеку» 356
Українські продукти стали купувати більше після запуску «Національного кешбеку»

За два місяці дії програми «Національний кешбек» продажі українських продуктів зросли на 9,5% у кількості, і на 4% в грошах.

Про це пише міністерка економіки Юлія Свириденко з посиланням на дані Асоціації ритейлерів України.

У категоріях «молочні продукти» та «кондитерські вироби» спостерігається перетікання попиту з імпортних товарів до українських обсягом 12%

Крім того, українці змінили споживчу поведінку: Завдяки програмі вони стали витрачати на 9,4% більше коштів на локальні продукти замість імпортних.

Зокрема, на 30% зросла кількість тих, хто купує переважно українські товари, а на 19% – тих, для кого вони становлять більш ніж половина споживчого кошика.

Нагадаємо, понад чотири мільйони українців накопичили 250 мільйонів гривень Національного кешбеку, що вдвічі більше, ніж було у жовтні. З картою Національного кешбеку в Дії можна отримати 10 % від вартості усіх продуктів українського виробництва.

Коментар
19/01/2025 Субота
18.01.2025
17.01.2025
16.01.2025
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром