Екскурсі із гаджетами, на каяках та велосипедах: у Луцьку думали, як заманити туриста на вікенд

02 Липня 2018, 09:30
1845

Як привабити туриста у Луцьк на кілька днів, обговорили представники турагентств, готельного та ресторанного бізнесу, професійні екскурсоводи та управління туризму Луцької міської ради та облдержадміністрації на воркшопі, що відбувся у рекреаційному комплексі «Рестпарк».

«Нині туристичний сектор має чудову нагоду розвиватись, як кластер і хороші можливості у цьому сенсі мають не лише великі міста, а й регіони, зі своїми локальними особливостями. Але, щоб привабити туриста, місто має запропонувати цілий комплекс прямих та супутніх послуг, а також зручну інфраструктуру. Адже людина, яка приїхала у невідоме місце, має з легкістю знайти де комфортно зупинитись, зручно добратись до визначних пам”яток, якісно та безпечно поїсти, а також швидко знайти потрібну інформацію», – окреслила потреби сучасного туристичного ринку голова правління Всеукраїнської Асоціації Гідів Яніна Гаврилова.

Реалії обласного центру Волині такі, що переважна більшість туристів заїжджає у місто лише на один день, транзитом, відвідує історичну перлину міста – Луцький замок, кілька локацій у старому місті, та міські музеї. Кошти, які лишають мандрівники у Луцьку, могли б бути значно більшими, адже місто має що запропонувати пошукачам вражень у мандрах. Йдеться і про цікаві історичні та сучасні об`єкти, і про готелі, і про трендові нині гастрознахідки, і про чималу кількість цікавих локацій, які мало відомі не лише відвідувачам з інших міст та країн, а й самим лучанам.


 

«Ми постійно шукаємо можливості, щоб збільшити потік туристів у наше місто. Щоб запропонувати туристу якісну послугу, цього року ми організували у Луцьку навчання професійних екскурсоводів у Першій школі гіда. Нині маємо 18 випускників, які проводитимуть грамотні оглядові екскурсії, а також розробили власні авторські проекти. Це – свіжий погляд на можливості креативно розповісти нашому туристу про захоплююче старовинне місто Луцьк», – розповіла начальник управління та промоції туризму Луцької міської ради Катерина Теліпська.


 

Аби пожвавити насамперед внутрішній туризм та запропонувати відвідувачам обласного центру цікаві та різноманітні туристичні пропозиції, на воркшопі розробили кілька дводенних турів Луцьком для людей різного віку та бюджетних можливостей. У них передбачені традиційні екскурсії містом, гастростопи, відвідування концертів та інших мистецьких заходів, а також авторські розробки випускників Першої Школи гідів, яка днями завершилась у Луцьку. Серед цікавинок - екскурсії-квести, екскурсії на каяках та велосипедах, екскурсії з використанням телефонів та гаджетів, а також різноманітні театралізовані дійства на історичних локаціях.

Підсумком зустрічі стали кілька цікавих турів, розрахованих на уікенд, які після невеликих доопрацювань, ще цього літа будуть презентовані та запропоновані туристам. Також представниками турагенств та рестораторами було запропоновано найближчим часом зустрітись у форматі круголого столу, аби обговорити перспективи подальшої співпраці заради розвитку туристичної привабливості міста Луцька.


 

Коментар
26/04/2024 Четвер
25.04.2024