Українська мода в Парижі: луцькі «Едельвіка» та Parasol’ka показали, в чому секрет стійкості України під обстрілами

17 Лютого 2025, 10:38
Українська мода в Парижі: луцькі «Едельвіка» та Parasol’ka показала, в чому секрет стійкості України під обстрілами 752
Українська мода в Парижі: луцькі «Едельвіка» та Parasol’ka показала, в чому секрет стійкості України під обстрілами

У Парижі в Centre Culturel d'Ukraine en France відбувся дизайнерський показ в рамках проєкту «В чому секрет стійкості України?».

Відбувся показ 12 лютого. 

Головна ідея цього показу – продемонструвати, що ми не просто виживаємо, ми творимо, зберігаючи нашу культуру, ідентичність та силу духу. Речі, що були представлені на подіумі, не просто мода – це мова, якою говорить Україна навіть під обстрілами.

«Тебе закидають бомбами, а ти створюєш красу. У тебе немає світла – а ти шиєш колекції. Тебе хочуть зламати, а ти рухаєшся вперед. Це і є наша боротьба, це і є наша перемога», – говорить президентка Fashion Globus Ukraine, авторка ідеї та постановниця показу Голда Виноградська.

З 2014 року Fashion Globus Ukraine працює над тим, щоб міжнародна спільнота культури та освіти була зацікавлена у співпраці з Україною. Завдяки проєктам культурної дипломатії Fashion Globus Ukraine презентували Україну в США, Канаді, Польщі, Ізраїлі, Італії, ОАЕ, Індонезії, Тунісі та інших країнах.

Вже три роки в України йде повномасштабна війна, 170 українських швейних училищ зруйновано, а випускники цих училищ продовжують створювати нові бренди для Україні та світу.

Цього разу на подіумі було 10 історій людей, яких безпосередньо торкнулася війна.

Серед учасників показу: Edelvika (Луцьк), Parasolka (Луцьк), ANNABO, Origa_official, LIMARENKO, Mary&Co, RODOVID, роботи випускників та студентів з Сум, Чернігова, Запоріжжя, Сєвєродонецька, Тернополя та інших регіонів. Вони довели: краса – це не розкіш, а наша зброя, наша відповідь світові.

Читайте також: З пончо в плащ-палатку: луцький бренд шиє дощовики для українських військових

Особливим символом показу стало стилізоване зображення Золотої пекторалі – символу єдності поколінь та сили України, зв’язку з історією та нашою непохитною вірою у майбутнє.

Показ одночасно відбувався на двох локаціях, що підкреслило масштабність події та її значення для міжнародної спільноти. Усі відчули: українська мода – це більше, ніж одяг. Це історія стійкості, віри та незламності.

«Нам є що дати світові, і ми будемо створювати добро і красу на користь людства разом з нашими колегами по світу. Секрет мужності України – у вірі, що ми прокладаємо дорогу в майбутнє нашим дітям; у вірі у власне покликання та власні сили, у наших захисників і захисниць та у вірі в Бога. Ми не просимо. Ми пропонуємо», –підкреслила Голда Виноградська, натхненниця цього проєкту.

Війна змусила волинське підприємство Edelvika адаптуватися до нових реалій. Це сімейне підприємство, засноване 30 років тому, розташоване в Луцьку налічує близько 250 працівників.

Компанія має повний цикл виробництва — від створення тканини до виготовлення готових вишитих виробів, і зараз компанія разом з красою, якою ви бачите виробляє тканини для військових.

Нагадаємо, волинський бренд Parasolka існує з 2019 року. Виробництво почалося з виготовлення чохлів для одягу. А сьогодні у фірмі відшивають також тренчі, плащі, косметички, органайзери та портпледи. Засновниці бренду «Parasol'ka» є Вікторія Денищенко та дизайнерка Катерина Яценюк.

Коментар
25/03/2025 Вівторок
25.03.2025
24.03.2025