Запроваджують нову систему реєстрації розрахункових операцій
У Кабінеті Міністрів України схвалили пілотний проект щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій.
Про це повідомили на сайті територіального органу ДФС у Волинській області.
Інноваційну систему реєстрації e-Receipt розробили органи ДФС.
Вона передбачатиме оnline реєстрацію пристроїв (персональні комп’ютери, планшети, смартфони), без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею.
Е-Receipt може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким гаджетом. Вона передбачатиме програмне забезпечення для продавця, покупця та ДФС, а також буде інтегрована з Електронним кабінетом платника. Працюватиме цілодобово і міститиме безліч інформації, необхідної користувачам.
Нова система розрахунків матиме можливість інтегруватися з іншими системами ДФС та бухгалтерськими програмами, відповідатиме вимогам захисту інформації та передбачатиме мінімальні затрати часу на процес фіскалізації.
Електронний чек генеруватиметься, реєструватиметься в системі ДФС і доповнюватиметься QR-кодом, після чого передаватиметься на пристрій.
Інформація про фіскальний номер чеку та його QR-код зберігатиметься в e-Receipt та буде доступною для перегляду в Електронному кабінеті платника як платником, так і покупцем.
Читайте також:
Туристичний збір має сплачуватись за місцем реєстрації
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром