«Краще разом»: щорічний конгрес зібрав партнерів з 17 областей SPAR та Наш Край
РЕКЛАМА
679
У Східниці 7-9 жовтня відбувся щорічний XVII конгрес «Краще разом» для франчайзі мереж супермаркетів SPAR та Наш Край, який зібрав представників з 17 областей України.
Про це Бізнес.Район повідомили організатори.
Триденний бізнес-форум став платформою для обміну досвідом, навчання та нетворкінгу між франчайзі з різних регіонів України.
Конгрес розпочався з офіційного привітання гостей та виступу голови ради директорів Volwest Group Віктора Корсака про волонтерський шлях мереж супермаркетів SPAR і Наш Край. Своєю чергою, Девід Мор директор з роздрібної торгівлі та розвитку SPAR International від SPAR International поділився міжнародним досвідом розвитку мережі.
Роман Корсак, генеральний директор VolWest Group, COO SPAR Україна, презентував доповідь «Сучасний продуктовий ритейл: тренди, світовий досвід та інвестиції в розвиток», де розкрив актуальні напрямки розвитку роздрібної торгівлі в Україні та світі, а також надихнув франчайзі сучасним поглядом на ритейл.
Протягом трьох днів експерти центрального офісу розкрили важливі теми для успішного ведення бізнесу, серед яких маркетинг та промоції – стратегії конкурентної боротьби та ефективного проведення промоакцій у сучасних ринкових умовах.
Брендинг та позиціонування Богдан Дзеблюк, заступник генерального директора мережі супермаркетів «Наш Край» SPAR представив актуальний досвід покращення, рестайлінгу та ребрендингу магазинів мережі, продемонструвавши конкретні результати.
Окрім того, розглядалися теми введення власного виробництва як визначального фактора успіху діяльності торговельних точок, що дозволяє підвищити маржинальність та створити унікальну пропозицію. Нові контракти та умови співпраці, розвиток проєктів «Алея» та «Територія здоров’я», а також впровадження нових товарних категорій, інструменти стабільності та маржинальності через контроль над асортиментом власних торговельних марок, Private Label та імпорт – точки зросту для магазинів, які були розглянуті під час конгресу.
Петро Кульпач, виконавчий директор Volwest Group представив інноваційні рішення в навчанні через інтеграцію інструменті штучного інтелекту для особистої ефективності бізнесу.
Також розглянули теми взаємодії з покупцями через соцмережі та презентовано успішні кейси розумного ритейлу, демонструючи, як програмні рішення переводять бізнес-процеси на автопілот.
Важливою частиною програми стала екскурсія до магазину EUROSPAR у місті Борислав. Франчайзі змогли на практиці побачити роботу успішної торговельної точки, вивчити викладку товару, організацію торгового простору та взаємодію з покупцями.
Окрему увагу приділили темі корпоративної культури. Голова ради директорів Volwest Group Віктор Корсак презентував свою книгу «СІТКАР: Як створити безсмертну організацію», де розкрив принципи побудови стійкої бізнес-структури, здатної розвиватися незалежно від зовнішніх обставин, поділився власним досвідом та надихнув учасників до розвитку.
Мирослава Леснік, керівниця відділу маркетингу департаменту розвитку франчайзингової мережі супермаркетів «Наш Край» SPAR розповіла про успішні кейси партнерів франчайзі та ключові точки диференціації, які дозволяють виділятися на ринку.
Конгрес завершився святковою вечерею з виступом хору «Верховина». Завершальним етапом триденного заходу стала екскурсія до історико-культурного комплексу Тустань – пам’ятки архітектури та оборонного мистецтва Прикарпаття.
«XVII конгрес «Краще разом» довів, що єдність, обмін досвідом та постійний розвиток – це ключі до успіху в сучасному ритейлі. Партнери франчайзі мереж супермаркетів SPAR та Наш Край отримали потужний заряд мотивації, нові знання та інструменти для розвитку своїх магазинів. Захід продемонстрував силу франчайзингової мережі супермаркетів, де кожен учасник може розраховувати на підтримку центрального офісу, обмін досвідом з колегами та доступ до найсучасніших рішень у сфері роздрібної торгівлі», – зазначили організатори.

