Висока якість виробництва «Modern-Eхро Group» підтверджена офіційно
Компанія «Modern-Eхро Group» успішно пройшла аудит соціальної відповідальності.
Компанії «McDonald's» та «Nestlé» запросили «Modern-Eхро Group», як обраного бізнес-партнера, до участі в ініціативі з Відповідального постачання (Responsible Sourcing). ЇЇ мета – розробити систему спільних цінностей шляхом моніторингу діяльності та допомогти покращити або вдосконалити стандарти згідно вимог, передбачених Кодексом відомих брендів, – повідомляють на сайті «Modern-Eхро Group».
Аудит проводила сертифікаційна компанія ТзОВ «Бюро Верітас Сертифікейшн Україна»(яка є авторизованою сертифікаційною компанією для проведення соціальних аудитів) у таких напрямках: стандарти праці, безпека та здоров’я, навколишнє середовище, чесність ділової діяльності. Для перевірки обрали такі методи аудиту, як: обхід/спостерігання виробництва, перевірка документації та інтерв'ю з працівниками підприємства.
«Modern-Eхро Group» розпочала підготовку до аудиту за три місяці. Аудит тривав два дні, протягом яких аудитори змогли оцінити всю пророблену роботу компанії. У перший день вони обійшли та оглянули виробництво на відповідність вимогам охорони праці, екології (сортування сміття), зберігання хімічних речовин. А також перевірили, чи забезпечені працівники засобами індивідуального захисту і користуються ними, чи достатньо на підприємстві вогнегасників і справні пожежні крани, чи в належному стані вбиральні та роздягальні. Цікавились також роботою їдальні, де люди мають змогу харчуватися з компенсацією. Оглянули і зовнішню територію.
Після обіду першого дня вони спілкувалися з бухгалтерами та працівниками департаменту по роботі з персоналом. Цікавилися табелюванням, нарахуванням заробітної плати, працевлаштуванням, а також роботою профспілки. Наступного дня аудитори проводили інтерв`ю з 62 працівниками виробництва. Робітники цехів спілкувалися відкрито, відверто відповідали на питання про те, чи задоволені роботою компанії.
Результат: аудит соціальної відповідальності пройдено успішно! Це означає, що «Modern-Eхро Group» може співпрацювати не лише з «McDonald's» та «Nestlé», але й з іншими компаніями, які мають такі ж вимоги щодо соціальної відповідальності. Результати аудиту опубліковані на загальнодоступних ресурсах «Sedex» та «iEnable PNL», де їх можуть переглянути інші потенційні замовники.
Читайте також:
Волинська компанія обладнала «під ключ» магазин у Києві
Як Modern-Expo Group допоміг Епіцентру розширити свою торгову мережу