Десять секретів клієнтського сервісу, які підмітив волинський менеджер у знаменитій клініці Ярослава Заблоцького
14 Серпня 2018, 13:27
4209
Юрій Петрук
Начальник Управління клієнтського сервісу ПАТ «Волиньгаз» Юрій Петрук відомий новаторським підходом у налагодженні роботи сервісної компанії.
Юрій Петрук взяв участь у менеджмент-турі до Клініки Ярослава Заблоцького і поділився спостереженнями на своїй сторінці у Facebook.
- У роботі з клієнтами потрібно приділяти увагу деталям, які не видно ззовні, але точно помічають, коли стають твоїми клієнтами.
- Лажають усі, головне вчасно виявити прокол і виправити його.
- Помилка співробітника під час обслуговування стає історію про те, як не можна робити і обговорюється на щотижневих нарадах.
- Щось не договорити клієнту, так само погано, як і сказати йому неправду. І в тому, і в тому випадку клієнти думають, що їх обманюють.
- У сегменті Преміум, коли у твого клієнта виникає проблема, то вона співрозмірна з проблемою з дуже дорогим авто, тому у нього відповідні очікування щодо вирішення проблеми.
- Важливо особисто власнику проводити екскурсію для клієнтів або гостей, бо ти можеш зайти в будь-який кабінет, відкрити будь-який ящик і побачити те, на що не звертаєш увагу в звичайний день.
- Найдорожчі послуги/товар повинен продавати виключно власник.
- Персонал повинен працювати так, щоб люди не змушені були платити за послугу/товар, а хотіли заплатити.
- Довіра до бренду у майбутньому буде вирішальним фактором вибору тієї чи іншої компанії/продукту/послуги. Якщо ти приходиш у компанію ти повинен знати, що власник особисто подбав про вибір персоналу.
- Якщо тебе критикують або не згідні з тобою, значить ти погано пояснив. Відсутність комунікації між тобою і клієнтом сприймається як відсутність компетенції у тебе.
18/01/2025
Субота
18.01.2025
09:11
17.01.2025
09:06
16.01.2025
ГАЛЕРЕЯ
Афіша
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Бізнес
Еко
Життя
Закордон
Історія
Культура
Медицина
Освіта
Спорт