Як вкрасти інтернет-рекламу і... спалитися. Лайфхак від одного ритейлера

16 Жовтня 2018, 11:41
1788

Волинську мережу супермаркетів «Вопак» звинуватили у плагіаті реклами «Нашого Краю».

Маркетинг-директор мереж супермакертів «Наш Край» та «Spar» Петро Кульпач опублікував допис у Facebook про те як конкуренти запустили рекламу у Google, використавши дані не про свої магазини. Допис подаємо без змін.

«1) на фотку поки що не дивіться - всю інтригу вб'єте))))
2) хочу одразу попросити вибачення від багатьох колишніх колег і досі друзів. Мабуть, нижче ви знайдете неприємні речі. Кожного з вас поважаю, ціную, і сподіваюсь лишитися друзями, незважаючи на цей пост. Поваги в мене немає лише до тих, хто краде...
3) я теж люблю бенчмаркінг - ну а хто в ритейлі його не використовує. Але щоб відверто не те, що копіпастити, а тупо красти... то переходить усі межі.
Для всіх інших - розпочинаю.

Читайте також: Дрібниць не буває: за лаштунками  власного виробництва у «Нашому Краї». ФОТО

Не таємниця, що всі серйозні речі найбільш ефективно просуваються через інтернет-рекламу. Мережа «Наш Край» свою франшизу любить. Недарма ми лідери цього ринку впродовж уже 13 років. Тому наша команда дуже хоче поділитися цією любов'ю до франчайзингового бізнесу з якнайбільшою кількістю потенційних партнерів. І робимо ми це в тому числі засобами інтернет-просування. Використовуємо загалом понад 15 різних рекламних онлайн-інструментів. У тому числі контекстну рекламу Google.

Читайте також: Луцька мережа «Наш Край» відкрила три нових магазини на умовах франчайзингу


Контекстна реклама – це коли ви вводите у пошуковому рядку браузера «бизнес с нуля» - і першими отримуєте пропозиції «Друже, а давай ти розпочнеш бізнес із нашою компанією, он яка гарна у нас франшиза».

Ну і, звісно, позначається це діло гарним таким вказівничком «реклама».
Ось і я, підводячи підсумки попереднього періоду, і вчергове аналізуючи налаштування нашого акаунта в Google Ads, традиційно почав вводити пошукові запити - на якому місці в результатах пошуку буде реклама франшизи «Наш Край», хто ще рекламується по цьому пошуковому запиту...
Коли Гугл видав мені результат, я спочатку нічого не зрозумів, а потім почав дико сміятися. Навіть на злість якось не пробило – настільки кумедною була ситуація.

Ось тепер і ви відкрийте фоточку – і погляньте на неї. Глянули? Ви теж почали сміятися?

Виявляється, у мережі Наш Край є інша франчайзингова мережа-двійник!!! У якої теж 221 магазин, також 100 міст покриття, і також 80 партнерів-франчайзі. Я, правда, згадав тільки 2 діючих партнери-франчайзі цієї мережі, ну але то таке, може ще десь 78 намалювались... чи ДОмалювались.

Читайте також У ПАККО Холдинг новий гендиректор

Що зовсім несмішно - це те, що у даному випадку це не просто помилка. Це тупо вкрадена інформація з акаунта Google Ads мережі «Наш Край», і ще тупіше не перероблена в нормальний вигляд.

Найсмішніше те, що, мабуть людину яка це скопіювала, замучила совість, а тому ВОНА в рекламі цієї франчайзингової мережі-двійника лишила ТЕЛЕФОН мережі «Наш Край». Так так, корпоративний телефон (!) НАШОГО відділу франчайзингу)))))  Совпадєніє? Нє думаю!

Чому я вирішив що інформація з нашого акаунта була вкрадена? Бо коли ти створюєш свою рекламу, то «з нуля» ти не можеш завести стільки помилок. А коли ти вкрав, скажімо, «Мерседеса», то тобі буде дуже складно зробити з нього абсолютно іншу машину. Обриси Мерседеса будуть дуже сильно проступати в новому авто.  Ех, хоч би шильдики познімали».


 

Читайте такожЯк і навіщо покращувати обслуговування клієнтів у монополіях: досвід «Волиньгазу». БІЗНЕС-БЛОГ

Коментар
20/04/2024 П'ятниця
19.04.2024