Перетворіть звичну річ в іконку на мобільному пристрої і ви завоюєте світ, - Костянтин Павленко

18 Квітня 2018, 16:00
Костянтин Павленко 2792
Костянтин Павленко

У Луцьку завершився семінар «Анатомія бізнесу: Стратегії розвитку сучасного бізнесу».

Захід відбувся у вівторок, 18 квітня.

Один із спікерів, менеджер по роботі з партнерами Бітрікс24 Костянтин Павленко, розповів про тренди, які просто зараз змінюють світ навколо.

Найцікавіші тези, почуті від спікера під час заходу, «Бізнес.Район» записав у формі цитатника.

***

«Так, прямо зараз, коли ви сидите у цьому залі світ змінюється. Згадайте, яким був Інтернет 15 років тому? Пам’ятаєте цей час? Це був Adsl модем, товстий системний блок, випуклий монітор. А який Інтернет зараз? Ви усі користуєтеся тонкими ноутбуками, у вас є 4g, який нещодавно прийшов в Україну. І знаходяться люди, які навіть можуть жалітися на погану швидкість Інтернету, знаходячись у літаку над Атлантикою, тому що не можуть лайкнути якийсь пост в Facebook.Хоча це фантастика. На борту літака швидкісний інтернет.»

«Як ви думаєте скільки знадобилося цьому пристрою (телефону-авт.) завоювати аудиторію 50 мільйонів людей? 76 років. А скільки для цього знадобилося радіо? 54 років. Телевізору? 14 років. Інтернету – 5 років. Новій версіх Aipod – 4 роки, Facebook – 3 роки, а новій версії кліпу «oppa gangnam style» - для цього знадобилося  3 години. Те, над чим телефон працював 76 років».

«Пришвидшіть не тільки особистісні, а й бізнес-процеси. Якщо ви звикли відповідати клієнту після 5 гудка, то відповідайте після першого, якщо ви відповідаєте на лист протягом години, то відповідайте у перші 5 хвилин. Кожна виграна хвилина – це ваш прибуток, збільшена конверсія і позиція лідера на ринку.»

«У лютому 2013 року у США проводився один великий футбольний матч і в розпал гри на стадіоні пропало світло. Люди опинилися в абсолютній темряві. Перервалися всі прямі траансляції. Маркетолог компанії Oreo відреагував на цю подію і зробив ось такий твіт «Немає світла. Не проблема. Ти й далі можеш вмочувати у темноті». При цьому слово «dunk» перекладається як «забивати. Гра слів, а коржик виглядає як стадіон».

«Дуже цікавий приклад – компанія Ikea.Є така компанія, яка називається BALENCIAGA. Вони спеціалізуються на сумках преміум-сегменту. Хоч вони і чомусь схожі на авоськи, але вони коштують по 300-500 євро. Одного разу вони випустили сумку, яка дуже схожа на одноєвровий пакет звичайнісінький з  Ikea. Ikea випустила інструкцію як відрізнити «дешеву підробку» BALENCIAGA від справжнього пакета з Ikea.

«Памятаєте була історія, коли Бред Пітт розлучився з Анджеліною Джолі? Норвежські авіалінії у друкованих виданнях, у газетах, журналах запустили рекламу – «Бред тепер вільний. Квитки в Лос-Анджелес від 169 фунтів».

«Завжди відслідковуйте актуальні інфоприводи. Більшість відомі заздалегідь. Наприклад, про введення безвізового режиму було відомо задовго, але лише декілька компаній скористалися цією нагодою і персоналізували свої акції, пропозиції під цю подію. Це зробили МаУп та один паб в Києві навпроти будівлі Європарламенту лайтбокс із надписом «Усім членам Європарламенту пожиттєве безкоштовне пиво. Дякуємо за безвіз».

менеджер по роботі з партнерами Бітрікс24 Костянтин Павленко
менеджер по роботі з партнерами Бітрікс24 Костянтин Павленко

 

«Як думаєте як виглядає ваш клієнт сьогодні? Це людина, яка може сидіти в кафе, летіти в літаку, у неї мобільний пристрій в руках. Ця людина заходить через мобільний інтернет на Ваш сайт, ваш інтернет магазин, робить замовлення і не хоче, щоб це займало багато часу».

«Робіть мобільні застосунки тільки якщо хочете впровадити систему лояльності чи хочете стимулювати повторні продажі. Якщо у вас інтернет-магазин меблів, то мобільний застосунок скопіює сайт».

«Дуже важливо, щоб ви використовували ті канали комунікації, які використовує Ваш клієнт. Якщо клієнт використовує Telegram, Instagram і Skype, а ви використовуєте телефон і пошту, то тут щось не так.»

«Що потрібно було зробити людині 200 років тому, щоб послухати музику? Сходити на концерт або притарабани ти його до себе додому, якщо людина була дуже багатою. Далі з’явилися вінілові пластинки, касети, бабіни. Революцією стала поява формату mp3, коли вийшла перша версія Ipod був слоган «Тисяча пісень в одній кишені». Сьогодні музика – це навіть не тисяча пісень. Це мільйони пісень у будь-якій точці світу з доступом до Інтернету».  

«Ота річ, яка 200 років тому була величезним концертом сьогодні перетворилася просто в іконку на вашому мобільному пристрої».

«Якщо ви зможете перетворити звичну річ в іконку на мобільному пристрої – ви завоюєте світ».

«CRM – у більшості людей асоціюється із програмним забезпеченням для роботи з клієнтом, збору інформації, маркетингу. У першу чергу CRM – це філософія. Це побудова відносин із вашими клієнтами. CRM – це те, що у вашій компанії заведено привітатися з клієнтом, це те, що йому заведено побажати гарного дня, це те, що ви відповідаєте йому протягом 5 хвилин на звернення по пошті. Ось це CRM»

«Почніть використовувати CRM як філософію. Якщо у вас немає цієї філософії, то жодне програмне забезпечення Вам не допоможе.»

«Як навчалися мої батьки? Вони йшли до школи чи університету і тупо зазубрювали всю інформацію, всі лекції, книжки. Потім вибирали, що із усього цього їм корисно і цікаво і застосовували це далі. Як навчається молоде покоління? Ми просто гуглимо.»

«Сьогодні мало бути спеціалістом в одній сфері.»

«Якщо ви лікар і не вмієте користуватися комп’ютером, то через декілька років ви не будете нікому потрібним».

Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024