«Banda Agency»: історія трьох хлопців, котрі «горіли» роботою і мріяли створити власну команду мрії. ЦИТАТНИК

20 Серпня 2018, 17:34
«Banda Agency»:  історія трьох хлопців, котрі «горіли» роботою і мріяли створити власну команду мрії 3967
«Banda Agency»: історія трьох хлопців, котрі «горіли» роботою і мріяли створити власну команду мрії

Павло Вржещ, співзасновник креативної агенції «Banda Agency», розповів лучанам під час фестивалю «Простір літер», як причетні британці до розробки національного бренду та у чому привабливість незнання у корпоративній культурі.

Бізнес.Район зібрав думки дизайнера у цитатник.

Читайте також: Хто, як і навіщо влаштував у замку Любарта «Простір літер»

ПРО УКРАЇНУ

За словами Павла, найбільш вагомим для нього самого, та й усієї нації загалом, є проект бренду Ukraine NOW. Суть його полягає у дослідженні, яке було проведене за підтримки британського уряду.

За його результатами виявилося, що три найпопулярніші асоціації з Україною – це «корупція», «революція» та «бойові дії».

«Люди, які не бували в Україні жодного разу, бачать українців закритими, агресивними та нетолерантними. Цей образ сформовано здебільшого з того, що вони бачать і чують у новинах. З такою репутацією важко привабити в країну інвестиції та туристів. Але ті, хто був у нас хоч раз, змінюють свою думку і відзначають гостинність українців, чудові краєвиди, культуру та архітектуру».

Учасники фестивалю «Простір літер» були в захваті
Учасники фестивалю «Простір літер» були в захваті

Читайте також: «Лайфхак для компаній: реакція на резюме має бути негайною», – цитатник львівської бізнес-тренерки

Свого часу Павлу пропонували роботу у Нью-Йорку, та він відмовився. Каже, комфортно жити людина може лише там, де вона народилась, у тому ж середовищі, з таким же менталітетом. Маркетолог готовий робити все для того, аби залучити задля розвитку своєї країни усі можливі ресурси. Розробка Ukraine NOW – один із них.

«Якщо є люди, готові говорити про недоліки, мають бути і люди, готові говорити про переваги. Ми вирішили бути такими людьми. Сказати, шо сучасні українці – вони про «зараз». Вони не чекають, не бояться. Вони діють та створюють саме зараз нові компанії, нові прогресивні бізнеси, нові кафе, ресторани, фестивалі, нові заводи, нові креативні академії та інноваційні технопарки. Ми хочемо привернути увагу всього світу, для нас важливий цей момент змін», - пояснив чоловік.

Павло Вржещ говорив речі від яких ставало тепло на душі і вірилося в себе і в людей
Павло Вржещ говорив речі від яких ставало тепло на душі і вірилося в себе і в людей

Читайте також: «У менеджменті за помилки не розстрілюють», – цитатник Віктора Корсака

 

ПРО КОРПОРАТИВНУ КУЛЬТУРУ

У планах було створити творчу, креативну, спраглу на знання, готову до змін, налаштовану на розвиток. Здається, вийшло.

Сьогодні, коли з відкриття минуло майже десять років і стартап вже давно не стартап, коли ідеї та креатив агенції потрібні не бізнесменам і навіть не політикам – усій країні, співзасновник «Банди» розповів лучанам, у чому секрет їх успіху.

«У нас є важлива річ – ми дуже любимо чогось не знати. Раніше ми часто робили вигляд, ніби ми все знаємо, бо «мижексперти».  Насправді класно бути готовим до незнання.  Радієш, коли чогось не знаєш чи не вмієш, коли є клієнти, готові озвучувати ідеї чи пропозиції, з якими ми не стикались. І от оця радість від незнання лягла в основу нашої корпоративної культури», - зауважив Павло Вржещ.

Павло Вржещ, спокійний і скромний, як і належить креативнику, так просто й без пафосу розповідав про своє життя
Павло Вржещ, спокійний і скромний, як і належить креативнику, так просто й без пафосу розповідав про своє життя

Читайте також: «Ми не готуємо солдатів Джейн», – директорка луцької бізнес-академії про тімбілдінг для компаній

І наостанок додав:

 

«Великі агенції, відкриті в Україні, – чисто бізнес. Креативники за своєю натурою зазвичай скромні. Тобто він роботу свою показав, не сподобалось – ну і все, пішов знову перероблювати.  Дуже багато хороших ідей насправді помирає і кладеться в стіл лише тому, що людина не може доступно пояснити і детально описати, а інша – зрозуміти, уявити, візуалізувати. Ми – не такі. Ми наполегливі. Якщо ви впевнені у собі – дозвольте собі робити те, що любите і навпаки».

Павло Вржещ, спокійний і скромний, як і належить креативнику, так просто й без пафосу, сидячи на сцені у джинсах і в’єтнамках, говорив речі, від яких ставало тепло на душі і вірилося в себе і в людей.

Читайте також: «Я не бачу вогню в очах гостей Опери», – Роман Хорзов

Бо як би там не було, а найголовніше у житті – знайти себе, зайняти правильну нішу і, як сказав герой цієї зустрічі, «дозволити собі робити те, що любите». І навпаки.

Насолодитись публіці не завадив навіть дощ
Насолодитись публіці не завадив навіть дощ

Марія НІКОЛАЙЧУК

Коментар
20/04/2024 П'ятниця
19.04.2024