Гендиректор Modern Expo став ментором для київських бізнесменів

19 Жовтня 2018, 17:32
Петро Пилипюк 7875
Петро Пилипюк

Цільова аудиторія, мотивована команда, спільні цінності, – луцький бізнесмен поділився історією успіху власної компанії з киянами.

Минулого тижня генеральний директор Modern Expo Group Петро Пилипюк провів зустріч з засновниками компанії «Модульний дім» Нонною Давиденко та Олександром Лавренчуком. Захід відбувся в рамках проекту СТАЛО, який організувало бізнес/медіабюро ekonomika+. Це конкурс сталих бізнесів, який об’єднує представників малого та середнього бізнесу, що не лише вміють заробляти, але й піклуються про навколишнє середовище та вирішують соціальні проблеми. Головна нагорода – унікальна можливість отримати менторську сесію з власниками та CEO прогресивних українських та міжнародних компаній. Тож учасники не просто обмінялись досвідом, а почули конкретні поради від Петра Павловича про те, як втримати і підняти бізнес на новий рівень розвитку.



Чому модульні будинки актуальні

Нонна та Олександр будують модульні будинки, в яких можна жити довго і комфортно і які, порівняно, недорогі. Самі модулі збирають в Закарпатті, привозять на об’єкт – і за 3-4 місяці дім готовий! На будівництві можна зекономити до 35% від вартості, якщо підписати договір по програмі  IQ Energy, коли повертається вартість вікон та утеплення. До речі, такий дім можна зробити взагалі енергонезалежним і навіть автономним, встановивши сонячну електростанцію.

Однак поки бізнесмени стикаються в Україні з рядом проблем, починаючи від різноманітних погоджень на рівні держави і закінчуючи ментальністю громадян, які… просто не знають про такий тип будівництва, а, відтак, побоюються його. Здавна існує стереотип, що будинок має бути міцний, цегляний, з фундаментом, який цементується кілька років…

«Але сучасне життя дуже швидке. Молоді люди часто переїжджають, шукаючи кращу роботу. У нас з’явились внутрішньо переміщені особи, є тисячі учасників АТО, які отримали землю, а коштів на зведення будинків не мають. Для цих людей модульний дім – оптимальне рішення», – розповідає в неформальній розмові Нонна Давиденко.



Будівництво «під ключ» – зручно для всіх

Але як переконати українців у тому, що модульний дім – це швидко, недорого та екологічно? Як вийти на ринок, аби тебе знали й впізнавали? Як стати цікавими і краще продаватись?

З цими та іншими питаннями бізнесмени й прийшли до Петра Пилипюка.

Читайте також: «Ми розсуваємо межі можливого», — Петро Пилипюк розкрив секрет успіху Modern-Eхро Group

Гендиректор розповів, що започаткував бізнес у 1994 році. Відтоді головне досягнення, яке було і залишається, – це люди, які зібрались навколо однієї ідеї, аби змінити світ на краще. Саме команда створила унікальний технічний парк, який сьогодні успішно конкурує як на українських, так і зовнішніх ринках рітейлу.

Тим часом, Олександр Лавренчук інформував, що раніше разом з колегою займались капітальним будівництвом і технаглядом. Цікаво, що коли проект здавали, то не просто розвертались і йшли, а обслуговували його ще рік.

«Ми, будуючи, думаємо про те, як ви тут житимете, і самі живемо разом з вами кілька років», – додає Нонна Давиденко.

«Коли людина починає щось будувати, вона не знає, в яку суму їй це обійдеться. Ми ж займались усім, починаючи зі збору документів. Завжди думали, чого не вистачає на ринку будівництва, знаходили це і робили. Ми продумували все», – розказує Олександр.

Сьогодні бізнесмени пропонують будівництво «під ключ» за ціною 500 доларів за квадратний метр. За іншою технологією за такою ціною нічого немає: все на 30% і більше дорожче.


Для кого і з ким працюємо?

Що ж радив Петро Пилипюк забудовникам?

Головне, на його думку, знайти правильну цільову аудиторію. Найефективніша промоція – це користувацький досвід, тобто показувати, давати відчути, демонструвати на виставках. Правильне позиціонування, брендинг, промоушн – те, завдяки чому цю аудиторію можна знайти.

Ще одне джерело успіху – з ким ви працюєте, робота з командою і зі смислами. Варто зробити ставку на людей, а під класні ідеї завжди знайдуться і потрібні фахівці, і кошти. У компанії Петра Павловича між колегами виключно культурне спілкування, тут не матюкаються, не хамлять. «На співбесідах одразу видно, чи чесна людина, чи ні. Тобто ми знаходимо людей, які близькі нам по духу. Адже будь-яку ідею реалізовуватимуть вони. І коли ви створите в колективі свої цінності – не пошкодуєте», - зазначає Пилипюк.

Окрім «Куди йти?» і «З ким ви працюєте?», також необхідно виписати спільні цінності.

«Робіть стратегію – вона важлива. Тоді ви бачитимете, куди йти і як хочете розвиватись. Коли ми визначилися зі стратегією, ми зрозуміли нашу місію – допомагати ритейлу продавати, а покупцям - купувати. Ми існуємо для того, щоб допомагати купівлі-продажу», – наголошує луцький бізнесмен.


Як зацікавити молодь?

За його словами, варто зробити ставку на молодих людей, вони можуть бути недосвідчені, але їх треба змотивувати і навчити. Сьогодні молодь усе схоплює «на льоту» і швидко вчиться. Але треба витратити час, зацікавити їх, презентувати себе, навчити, бо молодим людям теж важливо зачепитися десь для старту, розвиватись, отримувати унікальний досвід.

«Для того, щоб розвивати наших людей, ми, найперше, повинні розвиватися самі. Ніколи не відмовляйтесь від того, щоб почитати хорошу літературу, яка може вас змінити. Ви ростете самі, підтягуєте людей, а люди -  компанію. Всі рецепти, які б я не давав, завжди крутитимуться навколо людей: починати завжди треба з них! Людина сама має прийти до вас і сказати: «Дайте мені інструменти». Подивіться, який функціонал вам потрібен, щоб бути успішними, і на ключових позиціях підбирайте тих людей, які вам реально будуть потрібні», – переконаний Петро Павлович.


Чому важливо вірити в ідею?

«Ми розвиваємось понад 25 років – це довгий шлях. Якщо хочете зібрати багатомільйонний бізнес - збирайте. Головне, що ви вірите в те, що обраний шлях – правильний! І ви точно досягнете успіху, якщо сказали собі, що вам це потрібно. Збирайте довкола себе однодумців, в яких горять очі, які будуть змотивовані змінити світ на краще через доступне житло для кожного, -  бо це швидко та якісно. І рано чи пізно це вдасться. Я впевнений, що в нашій країні більше шансів побудувати свою компанію з нуля, ніж в інших європейських країнах. Є команда, є ідея, справа залишилась за малим – не здаватись. І ще головне – розібратись, хто є вашим клієнтом. Продукт має підлаштовуватись під покупця», – наголосив він.

Насамкінець Петро Пилипюк подарував Нонні Давиденко і Олександрові Лавренчуку кілька мотиваційних книг з власної колекції та запросив у новому році на цікаве навчання для бізнесу. 

Modern-Expo Group – міжнародний холдинг, постачальник №1 комплексних рішень для ритейлу в Центральній і Східній Європі. Виробничі майданчики компанії, загальною площею 112 000 м², знаходяться в Луцьку (Україна), Верхньодніпровську (Україна), Вітебську (Білорусь) та Любліні (Польща).

Modern-Expo постачає обладнання в понад 62 країни світу; асортимент компанії становлять торгові стелажі, касові бокси, обладнання з нержавіючої сталі, складські стелажі, каси самообслуговування, стелажі високого складування, POS-обладнання, холодильне обладнання. Офіси компанії розташовані у Франції, Польщі, Білорусі, Німеччині, Великобританії, ОАЕ та інших країнах.

Серед клієнтів Modern-Expo Group такі відомі компанії, як: Groupe Auchan, PepsiCo, Metro AG, British American Tobacco, Carrefour, Mars, Ajman COOP, E.Leclerc, Mondelez, Rewe Group, Zabka, Henkel, SPAR та інші.

Ольга БУЗУЛУК

Фото Олесі САЄНКО

Коментар
23/04/2024 Вівторок
23.04.2024