Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
БІЗНЕС.РАЙОН
Команда Modern-Expо працює, відпочиває та навчається разом
Команда Modern-Expо працює, відпочиває та навчається разом

«Ми творимо своє і пишаємось цим»: як живе родина міжнародної компанії Modern-Expo

10:11 29.12.2018
1166

Уявіть, ви прийшли на роботу. Заходите у величезну будівлю з просторими світлими офісами, а робочі приміщення розмежовують прозорі стіни. Колеги привітно перекидаються з вами кількома словами та поспішають зайняти своє робоче місце. Окремі стіни приміщення прикрашені дитячими малюнками, ви усміхаєтесь і згадуєте творчість свого чада. А ще ви мрієте про наступні вихідні, бо з колегами будете сплавлятись на човнах і брати участь у змаганнях, до яких так довго готувались.

Уявили? Помріяли? Подумали, що це занадто ідеально і нереально? Тоді ви помилились, адже щойно прочитали опис атмосфери типового робочого дня у міжнародному холдингу Modern-Expo Group.

Серце компанії, тобто її головний офіс, розташований у Луцьку. Тут же – і виробництво. Хоча в компанії є ще два заводи: у Верхньодніпровську (Україна) і у Вітебську (Білорусь). Також у компанії дев’ять бренч-офісів, частина з яких знаходиться в європейських містах: Любліні, Лондоні, Парижі, Берліні; також один офіс - в Дубаї (ОАЕ).

Всі ці офіси та виробництва об’єднують понад три тисячі працівників. Modern-Eхро позиціонує себе на ринку як «We create retail new» — «Ми створюємо новий ритейл». Тобто компанія надає комплексні рішення для ритейлу, створює проекти під ключ, працює з інноваціями. Одне слово, задає тренди. Усе це було б важко здійснити без команди, об’єднаної високим рівнем корпоративної культури.

Познайомила Район.Бізнес із компанією людина, яка обирає командних гравців для ефективної роботи Modern-Expо Group.

- Мене звати Тетяна Шепітько, я – НR-директор групи компаній і приємно, що працюю тут вже десятий рік. На моїх очах компанія зростала, ми формувалися як команда професіоналів. Зараз Modern-Expо – це синергія потужної команди на чолі з її співвласниками: Петром Пилипюком та Богданом Лукасіком, − із привітною посмішкою розповідає фахівчиня та продовжує захоплену розповідь.


− Наш CEO Петро Пилипюк має унікальний талант – об’єднувати навколо себе людей з правильними цінностями, сильних професіоналів. Тобто тих, хто на кожній ланці робить свій якісний внесок у компанію.

У базу підбору наших майбутніх працівників ми закладаємо цінності: чесність, відповідальність, взаємну повагу, довіру та орієнтацію на результат. Окрім того, поділяємо партнерські цінності: операційну досконалість, інтегрований підхід, інновації.

Команда постійно поповнюється новими людьми, тож важливо, щоб вони швидко знайомилися одне з одним, відчували підтримку. І тимбілдинги для підрозділів компанії надзвичайно сприяють створенню цього духу єдності. Головна мета таких заходів: більше спілкування, обміну інформацією, інтеграції в творче поле одне одного. Це поїздки по Україні, улюблене місце – Карпати. Також це різні спортивні активності, творчі заходи.

Наприклад, однією з найбільш відомих і очікуваних подій у нашій компанії є корпоративні змагання Dragonboat.

«ХТО ГАРНО ПРАЦЮЄ, ТОЙ ГАРНО ВІДПОЧИВАЄ»

Про Dragonboat є дуже класна позитивна історія. Був період, коли ми думали, які активності можуть об’єднати людей. Тоді до нашого СЕО Петра Пилипюка звернувся його знайомий і запитав, чи нема в нього бажання підтримати якийсь спорт на Волині. Петро Павлович каже: «Давайте той, де є олімпійські медалі». Серед цих видів якраз і був веслувальний спорт, зокрема, один із його різновидів Dragonboat. Він хоч і не олімпійський, але міжнародний. За його правилами, на одному човні має знаходитись команда з 20 людей, кермовий та барабанщик. Спочатку ми не розуміли, чи зможемо втілити цей задум у життя, але нам вдалося!

У змаганнях беруть участь колеги тих країн, де представлена наша компанія. Коли британці, німці, французи, поляки приїздять до нас, вони не тільки знайомляться з Україною, а й потрапляють в потужне середовище командного духу.

Змагання з Dragonboat – вже традиція для компанії. Окрім того, до нас почали надходити запити про формування змішаних або й суто жіночих команд. І не лише в Луцьку. До змагань готуються колеги з Любліна, Верхньодніпровська, маємо приклади таких тренувань в Дубаї. Це хороший вірус, що показує, як можна за допомогою спорту, енергії і волонтерських організаційних зусиль об’єднати велику родину Modern-Expo.

Процитую нашого генерального директора Петра Пилипюка: «Хто гарно працює, той гарно відпочиває». Це чудовий девіз компанії і ми його культивуємо не лише на Dragonboat.


«МИ РОЗВИВАЄМОСЯ ЯК КОМАНДА»

Ще один наш улюблений захід - загальноміська толока. Впродовж останніх років ми колективно прибираємо парк імені 900-річчя Луцька. І це не лише про підтримання чистоти в місті, де ми живемо, це про зміни всередині нас.

Цієї весни на толоці разом із дорослими були діти: вони отримали чудовий приклад командної роботи, і, хоч мали чудову розважальну програму, охоче брали приклад з батьків. Так всі разом ми створювали ту особливу атмосферу оптимізму та довіри, яку називаємо «Go Modern!».

Окрім того, двічі на рік в нас організовують чемпіонати з міні-футболу, турніри з шашок і шахів.


На Покрову ми вітали бійців АТО, які працюють в нашій компанії, із Днем козацтва. Наразі їх вже 50. Несказанно цінуємо, що вони не стали нікуди ховатися, коли отримали повістки, що захищали свою країну і повернулись працювати саме в стіни рідної компанії! Отож, цього дня ми зустрічаємося з ними, спілкуємось, згадуємо, дякуємо.

Масштабний і дуже важливий для нас соціальний проект «МЕДІЯ». У його межах ми опікуємося дітьми з села Кримне Старовижівського району. Цей проект об’єднує чимало місій. Одна з них: на волонтерських началах вчити дітей і навчатися у них! У нас до новорічних свят на території офісу діяла невеличка виставка малюнків дітей з Кримного. Це був цікавий проект про те, як діти бачать сучасний світ, які, умовно кажучи, хештеги в цьому баченні домінують.

Є інші проекти, пов’язані з творчо-соціальною складовою. Орієнтовно раз на квартал у нас проводять художні виставки. Ми збираємося разом, нам проводять цікаву презентацію про художника, ідею, задум. Ці твори можна бачити щодня, вони прикрашають наші будні, ми про них спілкуємося. Мистецтво – прекрасний вид комунікації!

«МИ ПОСТІЙНО НАВЧАЄМОСЬ»

Ми не лише відпочиваємо та працюємо разом, а й навчаємось. Освітні проекти завжди мають цільове призначення, тобто для кожного ми обираємо відповідні інструменти та методики, які їм необхідні для роботи. В межах компанії постійно обмінюємось досвідом, проводимо так званий Benchmarking.

А от внутрішні навчання спрямовані на розвиток певних навиків. Їх проводить працівник одного з наших департаментів. Тут говорять про активні комунікації, зворотний зв’язок, тайм-менеджмент, коучинг, управління персоналом. Зовнішні навчання проводять і українці, і закордонні партнери. Вони розповідають про проектний менеджмент, систему постійного покращення, управління персоналом.

РОБОТИЗАЦІЯ НЕ ВІДМІНИТЬ СПІЛКУВАННЯ ЛЮДЕЙ

Modern-Expo – це компанія, яка постійно самовдосконалюється. Однозначно, є світові лідери, які нам імпонують. Зокрема, такі відомі американські компанії як Google, Apple та інші. Проте ми творимо своє, і в цьому - креатив компанії, яким ми дуже пишаємось.

Компанія активно працюємо з трендами, пов’язаними з діджиталізацією та автоматизацією роботи, з використанням штучного інтелекту. Тренд, який існує в світі й буде розвиватися надалі – це Human to Human, тобто контакт людини з людиною. Яким би роботизованим не стало виробництво, живого спілкування між людьми не скасує ніхто.

Сьогодні у Modern-Eхро кожен працівник – це та людина, яка може змінювати компанію, запропонувавши свою ідею для покращення: вона може стосуватися як власного функціоналу, так і організаційних процесів в офісів чи виробничих – у цеху. Компанія заохочує працівників до участі у «Системі ідей та ярликів» і до активного зворотного зв’язку!

Ми відкриті до комунікації зі зовнішніми партнерами в сферах виробництва, промислового дизайну, комунікацій, маркетингу. Власне, місія компанії спрямована на те, щоб допомагати ритейлу продавати, а покупцям купувати. Наша візія – стати ключовим агентом змін у ритейлі.

НАБАГАТО ЕФЕКТИВНІШЕ ПРАЦЮВАТИ ІЗ ВМОТИВОВАНОЮ ЛЮДИНОЮ

Завжди будь-який бізнес обирає для себе хороші практики. Але ефективне для Google, не факт, що буде таким же для Modern-Expo. Вони − креативні, а ми − завжди відкриті до нових знань, досвіду і розвиваємося швидкими темпами. Висновок нашого акціонера після перебування в тому середовищі: не всі практики нам підходять, але деякі є цікавими.

Facebook та інші ресурси говорять про 50 запитань Google на співбесіді. Звичайно, інтерв’ю бувають різними: інтерв’ю за компетенціями, ознайомчі, з практичними завданнями. Ми пропонуємо чимало практик та підходів. Це залежить від позиції. Але в нашій комунікації ключова роль надається цінностям. Є hard skills – те, що ми вже маємо в досвіді, у знаннях, і є soft skills − відповідність цінностям компанії.

Наприклад, є два кандидати. Один переважає за професійними якостями, а у іншого − рівень знань та досвіду є порівняно нижчим, але soft skills переважають в рази. Обираємо, звичайно, другого. Набагато ефективніше працювати з людиною, яка мотивована працювати в компанії і проявляти цінності в дії, ніж людину, яка дуже добре знає свою справу, але в команді не буде ефективною.

«НЕ СЛАБКІ СТОРОНИ, А ЗОНИ ДЛЯ РОЗВИТКУ»

У кожної людини є свої сильні сторони. Не люблю формулювання «слабкі сторони». Насправді це зони для твого розвитку та покращення. Є куди рости і як людині, і як фахівцю.

Побутує хороша, перевірена часом, фраза: «Правильні люди на правильних місцях». Мабуть, це є поясненням ефективного бізнесу: без людей досягти результату неможливо. Коли ми комплексно оцінюємо людину за всіма характеристиками - «хардами» і «софтами» - тоді можемо приймати рішення. Це має бути мікс того, що потрібно для позиції. Все залежить від виробничих цілей компанії, позиції і розуміння, яким же буде внесок людини в команду.

«ЛЮДИ, ЯКІ ЗАСНУВАЛИ ЦЕЙ БІЗНЕС, НЕ ЗРАДЖУЮТЬ СОБІ»

Нещодавно в мене була зустріч з працівником, який прийшов в компанію понад десять років тому. Коли ми спілкувались, я зрозуміла, що кардинальних змін у корпоративній культурі Modern-Expo не відбулося. На мою думку, це дуже гарний показник! Адже люди, які заснували цей бізнес, досі дотримуються принципів, закладених із самого початку, вони не зраджують собі.

Наприклад, одна із наших цінностей – чесність. Ми цілком прозора компанія, яка сплачує всі податки і дотримується норм українського законодавства; ми є чесними з нашими партнерами, ми вибудовуємо довіру, яку, відомо, важко здобути, але легко втратити. Довіру іще називають валютою майбутнього: дедалі частіше обиратимуть тих, хто слідує домовленостям, опираючись на совість та відповідальність.

Ще одна наша цінність – відкритість. Ми охоче ділимося знаннями та досвідом. У нас були і будуть продовжуватися програми, що стосуються ощадливого виробництва - Lean production, Lean оffice. Підприємства України дедалі частіше звертаються до нас за порадами, яким чином організувати свою роботу, щоб уникнути виробничих втрат, які колись були в нас. Коли до нас приїздять партнери з-за кордону, то незмінно дивуються, що в Україні можливе настільки технічно оснащене і організоване виробництво, як у нас.

«ПРИЄМНО БАЧИТИ, ЯК ЛЮДИ ЗМІНЮЮТЬСЯ»

Можу до ранку спілкуватися про Modern-Expo, оскільки дуже вірю в нашу компанію і люблю її. Іноді думаю: скільки ж класних людей ми привели в компанію, велика частина з яких − міленіали. В нас працюють всі покоління. Так, люди різні, але якщо правильно організувати роботу, всі стають єдиним організмом і демонструють чудеса злагодженої роботи, видають крутий результат.

Дуже приємно бачити, як люди змінюються: вивчають іноземні мови, зростають професійно, розширюють коло свого оточення, позитивно впливають на своїх дітей, сім’ї. Ці фахівці потрапляють в здорове середовище, яке допомагає їм знаходити і розвивати себе. У моїй команді і в командах моїх колег таких прикладів чимало, і це дуже мотивує.

Мрію про те, щоб компанія процвітала й надалі. Коли я прийшла у Modern-Eхро 2009 року, в мене був інсайт: вперше у житті я побачила в одному місці стільки цікавих амбітних молодих людей. Для мене це було великим стимулом і я розуміла, що хочу бути тут, хочу бути частиною цієї великої команди. Цей челендж триває досі, і це чудово!

Бліц

  • Ваш керівник – крутий перець?
  • Крутий перець.

  • Дрескод – це добре чи погано?
  • Добре.

  • Погоджуєтеся з твердженням, що лінивий працівник робить все якісно з першого разу, щоб потім не перероблювати?
  • Не завжди.

  • Корпоративи можна назвати видом тимбілдингу?
  • Так.

  • Дайте пораду людині, яка хоче влаштуватись до вас на роботу.
  • Будьте відкритими, чесними і цілеспрямованими.


Юлія КАРМАНСЬКА

Коментарі
21 січня
Вчора
19.01.2019
18.01.2019
17.01.2019
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин