Наклали асфальту: де, як і за скільки ремонтували волинські дороги

19 Лютого 2019, 17:40
Де, за скільки і як ремонтували волинські дороги 3811
Де, за скільки і як ремонтували волинські дороги

На Волині Служба автомобільних доріг у 2018 році освоїла більше 885 мільйонів гривень. За ці кошти вдалося відремонтували майже 65 кілометрів доріг державного значення, три мости, зробити дрібний ремонт та утримати дороги.

Про підсумки роботи говорили під час прес-конференції Служби автомобільних доріг у Волинській області.

КІЛОМЕТРИ ДОРІГ, МОСТИ ТА ДРІБНИЙ РЕМОНТ: ЩО ВДАЛОСЯ ПОКРАЩИТИ НА ВОЛИНІ

Більше 730 мільйонів із загальної суми використали на проектно-вишукувальні роботи та поточний середній ремонти – ввели в експлуатацію 63,4 кілометра автодоріг, а 154 мільйони гривень пішло на поточний дрібний ремонт і експлуатаційне утримання доріг.

«Майже 65 кілометрів. Не багато, і не мало. Можна було б більше, але був брак коштів, і не дозволив зробити те, що ми хотіли і могли б. Зокрема ми відремонтували автодорогу в напрямку Володимира-Волинського, яку розпочали ще у 2017 році, а завершили у 2018-му. Також завершили важливий напрямок у сторону державного кордону. Розпочали ремонт іншої дороги: Ковель – Володимир-Волинський – Жовква. Фактично завершили ремонт дороги  напрямку до Нововолинська. Розпочали у минулому році ремонт основної артерії нашої області – з Луцька на Ковель. За рахунок державного бюджету відремонтували перших п’ять кілометрів. І на сьогоднішній день дійшли до села Копачівки», – поділився начальник Служби автомобільних доріг у Волинській області Анатолій Посполітак.

Якщо в цифрах, то трасу М-19 Доманово – Ковель – Чернівці – Тереблече зробили 5,2 кілометри, трасу Н-22 Устилуг – Луцьк – Рівне відремонтували 38 кілометрів, 18,6 кілометрів зробили трасу Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Жовква, і 1,6 кілометра відрізок траси Седлище – Камінь-Каширський – Ковель – Колодяжне – Локачі.

Зі слів Анатолія Посполітака, на експлуатаційне утримання в минулому році виділили 114 мільйонів з державного бюджету спецфонду. І крім того, надійшло по окремій програмі на безпеку руху – 40 мільйонів гривень. Ці кошти спрямували на зимове утримання: ліквідацію ямковості, облаштування захисних шарів Сларі-Сіл і поверхневих обробок на дорозі М-22 в напрямку Рівного, і в напрямку від Луцька до Маневич.

І також за кошти експлуатаційного утримання в минулому році вдалося відремонтувати три мости в напрямку Любешева.

ЩО ЗРОБЛЯТЬ З ДОРОГАМИ НА ВОЛИНІ У 2019 РОЦІ

У 2019 році на розвиток та утримання мережі доріг державного значення Волинської області Державне агентство автомобільних доріг України планує спрямувати 547 мільйонів гривень.

З них 113,7 мільйона на будівництво та реконструкцію, 4,5 мільйона на капітальний ремонт, більше 238 мільйонів на поточний середній ремонт і 190,3 мільйона на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання.

А ремонтно-будівельні роботи планують продовжити по пріоритетних маршрутах, що сполучають основні міста області. Зокрема, Доманове (на місто Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на місто Бухарест), Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква, Київ – Ковель – Ягодин, та Устилуг – Луцьк – Рівне. 

«На жаль, фінансування на поточний середній ремонт, на капремонт зменшили в два рази», – наголосив Анатолій Посполітак.

Це тому, що у 2018 році активно працював митний експеримент. І в область з цього експерименту надійшло понад мільярд гривень. Але у 2019 році в бюджетному кодексі не передбачили цей митний експеримент.

«Для нас великий крок назад. Коштів стало менше», – зауважив Анатолій Посполітак.

За словами начальника Служби автомобільних доріг, в минулому році в Україні дорожні роботи фінансували зі спецфонду і загального фонду. Із загального фонду – це були десятки мільярдів гривень. У цьому році кажуть, що недоцільно виділяти кошти на ремонт доріг із загального фонду. Це ще один момент, який вплинув на зменшення фінансування.

«Ми маємо тільки дорожній фонд. У нас є два незавершених об’єкта, які хочемо реконструювати. Зокрема ми плануємо завершити ділянку дороги – об’їзну Устилуга  за понад 30 мільйонів гривень. Сподіваємося, що в цьому році закінчимо її. Що це дасть? Розвантажить місто. Для нас це довгобуд. Фактично об’єкт розпочали ремонтувати в 2002 році. Сподіваємося, що вже закінчимо в цьому році. У нас вже є проектно-кошторисна документація, проведені тендерні процедури, укладені договори. Чекаємо виходу постанови Кабміну і в квітні розпочинаємо роботу», – поділився Анатолій Посполітак.

Також Анатолій Посполітак зазначив, що другий об’єкт-довгобуд – реконструкція траси Київ – Ковель – Ягодин.

«Від Ковеля до Любомля є дві ділянки дороги, які треба відремонтувати. Дорога практично завершена, залишилося майже п’ять кілометрів. Проектно-кошторисну документацію уже розробили. Сподіваємося, що до кінця місяця прийде експертиза, і будуть тендерні процедури. І в травні-червні плануємо приступити до роботи. А розпочали проект ще в 2011 році», – пояснив керівник Служби автомобільних доріг Анатолій Посполітак.

А на решту коштів, які залишаться, хочуть відремонтувати дорогу у напрямку Ковеля. За словами Посполітака, коштів на цю автодорогу не вистачає, тому спочатку дороблять дорогу в селах Копачівка та Кременець і дійдуть умовно до в’їзного знаку села Козин.

«На жаль, далі не зможемо. Є варіанти, що ми не будемо виконувати верхні шари по цій дорозі, а підемо якомога далі, щоб дійти до Переспи. Адже ця дорога потребує відновлення. Ось такі в нас плани», – підсумував Анатолій Посполітак.

Анна МАНЮХІНА

Коментар
23/04/2024 Вівторок
23.04.2024
09:50
22.04.2024