Якщо не зараз, то завтра ви вже програли, або 22 цитати ТОП-менеджерки глобальної компанії

28 Березня 2018, 15:23
3545

У Луцьк завітала колишня генеральна директорка «Майкрософт Україна» Надія Васильєва.

Захід відбувся у вівторок, 27 березня у рамках проекту «Школа свідомого громадянина» Громадянського Руху «СВІДОМІ».

Бізнес.Район пропонує найцікавіші тези, озвучені під час заходу.


 

  1. «Ніхто навкруги не зробить тобі комфортне життя і дуже гарну кар’єру. Тільки ти можеш на це впливати».
  2. «Для того, щоб людина йшла вперед відповіді на прості запитання не повинні бути наразі перед очима. Повинні бути такі мрії, яких вам хотілося досягати в дитинстві».
  3. «На моєму Facebook до виходу  з Майкрософту  останні 7 років висіла фраза Маргарет Тетчер, я дуже поважаю цю людину. У неї була така гарна фраза, що без матеріальної свободи немає ніякої іншої»
  4. «У людини має бути особиста творчість. Ця особиста творчість приходить тоді, коли ти наодинці»
  5. «Треба свої бар’єри в житті вибудовувати, зрозуміти їх дуже чітко і вміти казати на що ви згодні на що ви не згодні. Якщо ви принципово не хочете щось робити, для вас це не відповідає вашим цінностям чи наразі у вас немає енергії, щоб це зробити не повинно бути ігор у «мабуть, так», «мені дуже хочеться вам сподобатися і я буду розказувати те, що ви хочете почути».
  6. «Свобода повинна бути саме в тому, що ви можете вибудувати свої бар’єри, ви впевнені в собі достатньо для того, щоб збудувати свій шлях, у вас є достатня матеріальна свобода щоб не думати про гігієнічні, операційні моменти в житті, а рухатися до чогось важливого»
  7. «Для того, щоб отримати фінансову незалежність, треба отримати хоча б одну компетенцію, яку ви постійно-постійно вдосконалюєте. Ця одна компетенція не залежить ні від кого і ви можете заробляти на цій компетенції самі. І в принципі ви не ненавидите роботу, яка виробляється цією компетенцією. Наприклад, якщо ви вишиваєте дуже добре, але ви ненавидите вишивати. Слухайте, стоп. Це не найкраща компетенція, яку ви можете розвивати»
  8. «Виходячи з зони комфорту, йти до тих компетенцій, які найбільш динамічні – це те, що буде давати вам постійну конкуренту перевагу перед тими людьми, які виходять на трудовий ринок»
  9. «У пострадянських країнах ми в більшості реалізовували мрії своїх батьків, а не свої».
  10. «У мене є два PhD. У мене PhD в маркетингу і в економіці. Але PhD в маркетингу не визнається в Україні, а PhD в економіці не визнається на Заході. Тому, коли я пишу PhD, то дивлюся на аудиторію, щоб не переплутати тематику дисертацій».
  11. «У нашій культурі, у нашому менталітеті займатися бізнесом на більшій території України, бо Західна Україна більше орієнтована на індивідуальний бізнес і на розвиток бізнесу, це сприймається як куркулізм. Що це тільки для себе, це урвати, це розбійники, це люди. Які нечесно заробляють».
  12.  «Я приїжджаю на Схід, вони мені всі кажуть «ну когда нам тут работу привезут?» . З космічного корабля вам робота на голову звалиться, ви так вважаєте? Ні, ви самі повинні щось створювати».
  13. «Треба дати розуміння, що бізнес – це велика соціальна відповідальність. За себе, за свою сім’ю, та за сім’ї тих, кого беруть на роботу. Якщо вдуматися, це людина відповідає за сім’ї. Хай 5, хай 10, але якщо це тисячі?»
  14. «Люди просто не навчені помічати неузгодженості навколо себе, щоб з цієї ідеї створити бізнес модель».
  15. «У великі компанії завжди можна потратити з будь-якого рівня. Усе залежить від сили вашої мрії і бажання».
  16. «Ви повинні розуміти, що на сторінці у соцмережі ви публікуєте. Якщо у вас «кошечки-собачки», а ви приходите і кажете «я крутий аналітик». Ну круто. А тепер розумієте скільки вам треба зробити доведень того, що ви дійсно дуже крутий аналітик. Простіше зробити, щоб у професійній мережі були статті про вас, якісь рекомендації від викладачів, роботодавців, партнерів, клієнтів про вас».
  17. «Ви повинні розуміти свої питання до компанії. Бути впевненими куди ви йдете, з чим ви йдете, які сильні сторони, яка ваша позиція, які ви можете виконувати функції. І мати свій перелік питань, тоді буде видно, що ви впевнені і розумієте з чим маєте справу. Ви чесно кажете, це я розумію, це я не знаю. Я буду навчатися. Це нормально визнати, що ви щось не знаєте.»
  18. «Дивіться, що про вас говорять, що на ваших публічних сторінках, який у вас імідж в інтернеті. Навіть зайдіть в Google напишіть своє прізвище ім’я по батькові. Подивіться, що про вас випадає».
  19. «Коли компанія виросла, вам треба розуміти, що ви вже не щось продаєте-купуєте. Ви створюєте екосистему. Це дуже великий рівень. Вам треба розуміти галузь, які співвідношення з гравцями у галузі, якщо ви будуєте екосистему, то з ким вона буде співпрацювати, на що вона буде впливати, як екосистема буде збільшувати ваш ринок, а не наново його розділяти.
  20. «Наразі у компанії (Майкрософт- авт.) основні принципи – допомагати людям досягати більшого. Це новий слоган, який з’явився три роки назад, з новим генеральним директором»
  21. «У Сполучених Штатах я по бейджику Майкрософт проходжу митницю. Нема запитань, я показую Майкрософт всі «Вау». Бо у США 3 тисячі людей на одне робоче місце, і якщо людина вже туди попала, то настільки конкуретноздатний співробітник, що тобі не доводиться його навчати взагалі
  22. «Якщо не зараз - то завтра ви вже програли»




 

Записала Олена ЛАУЩЕНКО

 

Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024
24.04.2024