Як створити успішний бренд: п’ять порад луцького маркетолога Миколи Жичука

28 Листопада 2018, 17:32
Микола Жичук 2655 Джерело: https://www.facebook.com/
Микола Жичук

Микола Жичукмаркетолог, який має більше 10 років досвіду, керівник служби маркетингу в ТМ «Забіяка».

24 листопада він провів тренінг на тему «Брендинг. Як будувати бренд?» в Бізнес-академії практичного менеджменту PMBA. Микола поділився власним досвідом та дієвими порадами, як створити успішний бренд.

Читайте також: Вчитися ніколи не пізно: у Луцьку стартувало навчання для власників та керівників бізнесів

ОПИШІТЬ СВОГО ІДЕАЛЬНОГО СПОЖИВАЧА ТОВАРУ ЧИ ПОСЛУГ

«Чому і для кого ми запускаємо бренд?» – перше питання, на яке маєте дати відповідь. Ви повинні не лише добре знати свою цільову аудиторію, а й прописати портрет ідеального покупця. Скільки йому років, де живе, в які магазини ходить, де працює? Це  чоловік чи жінка? Скільки заробляє в місяць, чим цікавиться, яким джерелам інформації довіряє? Намалюйте його портрет, дайте ім’я і створюйте свій товар саме для цього споживача.

Читайте також: П'ять інструментів інтернет-маркетингу у клієнтському сервісі. ЦИТАТНИК

ПЕРСОНІФІКУЙТЕ ВЛАСНИЙ БРЕНД

Тут схожа ситуація з цільовою аудиторією: придумайте своєму бренду вік, стать, місячний заробіток, сімейний стан, роботу, хобі. Не плутайте персоніфікований портрет бренду з портретом цільової аудиторії. Якщо ви хочете змінити вже створений бренд, можна провести стратегічну сесію з  колегами. Важливо обговорити проблеми та почути від кожного власне бачення розвитку  бренду. Почуті ідеї ні в якому разі не можна критикувати.

Що почитати:  «Стратегічна сесія», автори – Ліза Кей Соломон, Кріс Ертель.

ВИ МАЄТЕ ДОБРЕ ЗНАТИ СВОЇ ПЕРЕВАГИ

Бренд – це не ваше власне бачення, це картинка в голові споживача. Чим ваш товар чи послуга відрізняється від інших? Не використовуйте в позиціонуванні бренду заїжджені слова: довіра, стиль, унікальність, якість, надійність, лідерство, традиції. Пам’ятайте, що ви не повинні подобатися геть усім. Брендинг – це вміння потрапляти в свою цільову аудиторію та говорити на її мові.

Читайте також: «Християнство – найуспішний бренд за всю історію людства», – маркетолог волинської компанії «Модерн-Експо»

ПРОАНАЛІЗУЙТЕ КОНКУРЕНТІВ ТА ВИЗНАЧТЕ СВОЄ МІСЦЕ НА РИНКУ

Завдання вашого бренду – гармонійно вписатися в торгову точку. Визначте, які цінності та вигоди мають відкластися при отриманні товару. Використовуйте асоціації та образи, які перегукуються з вигодами саме вашого бренду. Пам’ятайте, що в першу чергу ви продаєте не товар, а емоцію.

Що почитати: «Про рекламу», автор – Девід Огілві.

СТВОРІТЬ БРЕНД, ЯКОМУ ХОЧЕТЬСЯ ДОВІРЯТИ

Атрибути вашого бренду повинні бути зрозумілі вашій аудиторії.  Використовуйте символізм, близький по духу вашим споживачам. Наприклад, компанія «Nestle» на своєму логотипі почала малювати пташку з двома пташенятами замість трьох, коли кількість дітей у середньостатистичній сім’ї зменшилася.

Анастасія ТУМІК

Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024
27.03.2024