Найкращі поради з West HR Forum 2019, які треба використовувати уже сьогодні

04 Березня 2019, 18:15
Інформпартнери Бізнес.Район із організаторами Бізнес-академією West HR Forum 2019 5763
Інформпартнери Бізнес.Район із організаторами Бізнес-академією West HR Forum 2019

Четвертий форум на тему «Працюй по-новому: тренди, практики, hr-рішення» зібрав у Луцьку понад півтори сотні айчарів з усієї України.

Бізнес.Район зібрав поради від спікерів, які стануть у нагоді не тільки для фахівців з HR.

Традиційно HR-форум організувала Бізнес-академія практичного менеджменту (PMBA) в «Адреналін Сіті».

Ірина Сидорчук, модераторка форуму, володарка премії HR Brand 2018, HRD компанії bоdo

Тема виступу: Як інноваційно продавати вакансії за допомогою нових технологій, щоб про них говорили?

Ірина Сидорчук
Ірина Сидорчук

Сьогодні компанії орієнтуються на соціальну відповідальність. І тому дуже важливо брати участь у різних заходах і підтримувати благодійні заходи.

Щодо робочих графіків, то сьогодні є проблема, що персонал не хоче працювати з 9:00 до 18:00. Тому варто робити нефіксовані гнучкі графіки.

Якщо говорити про світові тенденції, то є вже кілька країн, які затвердили семигодинні робочі дні. І досить активно обговорюють чотириденні графіки роботи. Якщо не орієнтуватися на європейський досвід, то кращі працівники йтимуть працювати в інші компанії.

Ми повинні бути готові до того, що до нового покоління потрібно використовувати ті методики, яких вони вимагають. Тому краще робити акцент на тих кандидатів і кандидаток, які справді націлені на довгострокове співробітництво, в яких добре розвинені hard-skills.

Онлайн-навчання – основна і найкраща фішка, що може бути на сьогодні в освіті. Тому що нинішнє покоління економить свій час. Тому потрібно переходити в онлайн-формат у спілкуванні.

Ваше завдання – знайти працівників, які готові розвиватися і креативити.

Андрій Станченко, PhD, керівник-практик, засновник компанії NRG (newrealgoal.com)

Тема виступу: Розвиток зрілості керівника і нові менеджерські навички

Андрій Станченко
Андрій Станченко

У проектах нема часу на підтягування недоліків, тому робіть акцент на свої сильні сторони і ваших колег.

Важливо тренувати вміння складати об’ємну картинку з різних джерел інформації .

Співпрацюйте з несхожими на Вас людьми – це доповнить Вас і дозволить сконцентруватися на ваших талантах. Управління різноманітністю – це здатність втримувати команди з несхожих людей

Розвивайте когнітивну гнучкість, тобто здатність перемикатися з однієї думки на іншу, намагаючись зрозуміти людей, з якими ви не згодні. Ті, хто вас дратує, показують вам ваші ж тіні. Будьте вдячні їм.

Сенси допомагають переживати стреси. Тому волонтерство добре впливає на здоров’я. Це називається управління сенсами і призначеннями.

У лідера енергії більше, ніж в інших. Стрес – джерело енергії. Щоб управляти енергією,  визначте активності, які вас заряджають. Періодичність стресу, який виводить за межі звичайних можливостей з адекватним відновленням, підвищує вашу потужність. Навчіться заряджатися від естетики та мистецтва.

Олександр Шевченко, HR BP, HR Operation Manager, HR Consultant

Тема виступу: Система оцінки ефективності рекрутингової команди

Олександр Шевченко
Олександр Шевченко

Система оцінки персоналу має відповідати одному критерію – чи можемо ви прийняти на її основі якесь управлінське рішення.

Якісна оцінка команди рекрутингу повинна відображати сильні й слабкі сторони процесу.

Ми повинні мати таку кількість і якість операційних показників ведення проектів, щоб зрозуміти на будь-якому етапі, чому в нас не все так добре, чому в нас певний рекрутер неефективний, чого йому не вистачає.

Віктор Корсак, Голова Ради директорів VolWest Group

Тема виступу: HR-тренди: майбутнє, яке наступило вчора

Віктор Корсак
Віктор Корсак

Нема нічого практичнішого, як хороша теорія. Теорія – це те, що пояснює минуле і визначає майбутнє.

Таке поняття як рекрутер в короткій перспективі помре. Так що раджу рекрутерам шукати роботу.

Зростає значення унікальності людських навичок, тобто у нас з‘явився реальний конкурент – штучний інтелект.

Важливий не досвід, а здатність до навчання.

Сьогодні люди шукають емоції скрізь: в інтернеті, супермаркеті, і на роботі. І якщо дати емоції, то все буде добре.

Поки в людини немає дефіциту ресурсів, доти вона нічого не робить. Тобто, якщо у вас немає дефіциту, то його треба створювати штучно, щоб була мотивація.

Є дві речі, які мотивують людей на роботі: розвиток і визнання.

Коли ти ставиш собі постійно цілі, то ти постійно мотивований.  Знайдіть собі якусь ціль і рухайтеся до неї.

Треба бути першим, але не втрачати здатність відчути момент, коли треба зупинитися.

Марина Борис, старша консультантка практики EY People Advisory Services в Україні

Тема виступу: Глобалізація та цифрова революція – нові виклики HRD

Марина Борис
Марина Борис

Нова роль HR – це  стратегічний радник бізнесу та агент змін.

Важливе заохочення безперервного навчання та інновацій

Важливо, що цифрова трансформація починається з цифрового світогляду.

Оксана Щур (Шахова), практикуюча HR-бізнес партнерка – група компаній «ІСТ-Захід», засновниця Школи управління персоналом при «HR-Кав'ярня»

Тема виступу: Недозароблені гроші компанії vs вдалі HR-процеси

Оксана Щур (Шахова)
Оксана Щур (Шахова)

Яка різниця скільки і що ви робите, коли не даєте результат?  Він головний! Старатися мало, треба результат.

Потрібно думати про кінцеву ціль процесу і фокусуватися на результаті.

Ірина Примак, HR-маркетолог, бізнес-консультант по брендінгу працедавців, СЕО консалтингової компанії «Do Marketing!»

Тема виступу: Управління командами в стилі happiness

Ірина Примак
Ірина Примак

Щасливий працівник = щасливий клієнт = щасливий бізнес.

Потрібно використовувати культуру щастя у роботі. Адже щасливі люди більш гнучкі, продуктивні, бо до щасливих людей такі і тягнуться. І тому прибуток зростає швидше в таких компаніях, де працюють щасливі працівники.

Радісно та щиро зустрічають нових людей – щасливі люди, а думають, що це до нас привалло.

Успіх бізнесу залежить від атмосфери, яка є в компанії. Найуспішніші ті компанії, які хвалять працівників.  Людям дуже важливе визнання. Тому не забувайте про принцип бутреброда: насварив – похвали!

Є чотири складових, від яких залежить корпоративне щастя: сенс, стосунки, оточення й розвиток.

Додайте людям сенсу. Досягаючи корпоративних цілей, вони досягають особистих цілей.

Люди бачать сенс у роботі, коли їхні особисті цінності співпадають з корпоративними

Те, що ви бачите в інших людях – це про вас. Розвивають нас люди, які нам не подобаються.

Чому не всі люди не люблять ходити на роботу. Бо до людей ставляться як до функції. А треба ставитися, як до особистості.

Людина відчуває себе щасливою, коли вона може щось творити, тоді збільшується вівень щастя.

Наталія Балабанова, HR-консультантка, бізнес-тренерка, засновниця і кураторка курсу HR Universe IT

Тема виступу: Час вимагає – тренди 2019 у діяльності HR в ІТ і не лише в ІТ

Наталія Балабанова
Наталія Балабанова

Раджу айчарам періодично працювати в коворкінг-офісах, адже це освіжає.

Якщо люди люблять свою компанію, вони приведуть багато друзів і знайомих, але за певну винагороду. Винагороджуйте своїх працівників.

Гейміфікація для персоналу – це круто. Залучення у гру клієнтів, дає в результаті зростання продаж та підвищення лояльності до компанії, приваблює молодь. Ігровий момент зацікавлює і працівників.

HR-спеціаліст сьогодення – це психолог, соціолог, спеціаліст з брендингу та комунікацій, аналітик, менеджер проектів.

Не може бути чужих проблем, треба допомагати один одному. З таких дрібничок складається робота. Швидкість реагування повинна бути миттєва.

Наталія ПАХАЙЧУК

Анна МАНЮХІНА

Фото Ірини Кабанової
 

Коментар
18/04/2024 Четвер
18.04.2024
17.04.2024